Husam Kini Cuba Selamatkan UMNO


Dalam banyak kali ceramah Husam Musa menyebut kononnya pimpinan PAS kini nak berbaik dengan UMNO. Katanya lagi, UMNO dah nak lemas, tapi ada pimpinan PAS cuba selamatkan UMNO.

Aku rasa ramai orang percaya kata-kata Husam kerana Husam kan anak didik Tuan Guru Nik Abdul Aziz. Itu hujah yang selalu kita dengar.



Aku terjumpa poster Selamatkan Malaysia. Apakah selamatkan Malaysia ini sebenarnya berasaskan selamatkan UMNO daripada Najib.

Jadi jangan hairan mereka yang berada dalam selamatkan Malaysia sebenarnya mereka yang bercita-cita selamatkan UMNO daripada Najib.



Tuhan yang Maha Kaya. Tuhan Yang membalik-balikan hati manusia. Akhirnya Husam Musa pula menjadi penyelamat UMNO. Sebab itu nasihat orang tua-tua dan cerdik pandai agama, daging ulama itu berbisa, sekali kita membuat fitnah atas diri ulama, pandai mana kita berhujah dan berdalih akhirnya Allah hina kita dengan kata-kata kita, ibarat perpatah bila ludah terkena pada muka sendiri.

Haji Hassan Omar

Share this article :
 

+ comments + 2 comments

April 24, 2016 at 1:57 PM

Begitulah yg sebenarnya berlaku.. Kalau sebelum ini PAN mengharapkan husam utk melemahkan PAS.. belum pun 1% husam dapat melakukannya, PAN dan husam ditakdirkan Allah berjuang pula utk menguatkan UMNO terutama bg menghadapi PRU 14 nanti.. org2 PAS mmg senantiasa memerhati keadaan ini dan dah mula nampak kenapa ahli PAS perlu terus Istiqamah bersama PAS hingga kemenangan.. kini bukan sahaja UMNO yg PAS perlu lawan malah termasuk juga PAN dan DAP.. UMNO, DAP dan PAN bersatu menentang PAS..

Mujurlah aku tidak bersama PAN.. tiadalah aku sesat sampai nak kena bantu UMNO..

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger