Ingat Mahfuz Aje Bodoh, Rupanya Dr Mujahid Pun Bodoh Juga


Lebai telah menulis "Tak Cerdik Mahfuz Fitnah PAS Terengganu, Sepatutnya Katalah PAS Selangor ambil duit UMNO" antara menyebut bahawa “Innocent until proven guilty” Pihak yangg menuduh (Mahfuz dan geng HARAPAN) yang perlu tunjukkan bukti untuk yakinkan tuduhan mereka berasas. Otherwise it’s just a slander (fitnah).

Anda boleh baca lagi pada tulisan lalu. Lebai tak kisah kerana Mahfuz bukan orang pelajaran tinggi. Dulu dia kata ada bukti PAS dapat duit 90 juta, takkan Sarawak Report nak buat berita palsu. Ok clear... Kemudian dia pula tanya bagaimana PAS boleh dapat duit untuk bertanding 160 kerusi? Macam mana PAS ada duit banyak itu? 

Siap Mahfuz buat kira-kiraan dan buat kenyataan media 10 pagi 18 April 2018 dengan tajuk "Tahniah PAS bertanding 160 Kerusi Parlimen dengan anggaran perbelajaan Minima RM18.40 ke RM34.40 juta"

Lebai baca terus tergolek... Bukan terkejut tapi gelak lihat lakonon badut sarkis yang dulu engkau hari-hari ceramah PAS dapat duit RM90 juta, kemudian engkau ceramah lagi kata UMNO bagi 2.5 juta. Tiba-tiba engkau tanya macam mana PAS ada duit??

Betullah apa yang Mat Sabu cakap. Jika aku keluar PAS, jangan ikut aku. Pasai pada masa itu aku sudah tak betul (gila). Kini bukan sahaja Mat Sabu dah gila tapi semua pengikut dia dah gila. Mahfuz pun jadi giler sama. Tergolek lagi lebai.

Si Dr Mujahid pun nak ikut sama jadi giler.

Harapan Parlimen Parit Buntar mendedahkan satu bukti bergambar berupa sekeping cek bernilai RM25,000, didakwa disalurkan bakal calon BN Parlimen itu kepada orang Pas yang menjadi tular dalam media sosial sejak awal pagi tadi.


Calon Harapan Parlimen Parit Buntar, Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa berkata, berdasarkan pendedahan akaun Facebook 'Ana Tahu', terdapat gambar didakwa sekeping cek di bawah Perbadanan Setiausaha Kerajaan Negeri(SSI) ditandatangani Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, Datuk Seri Abdul Puhat Mat Nayan bertarikh bulan Februari lalu.

Beliau difahamkan cek itu disalurkan kepada seorang individu yang merupakan seorang pengerusi sebuah Pasti (Pusat Asuhan Tunas Islam) milik Pas di sini bagi tujuan pembangunan sekolah itu dan disertakan bersama sepucuk surat permohonan.


PAS ada lebih daripada 1000 pasti seluruh Malaysia. Sudah tentu PASTI memerlukan banyak dana untuk pembangunannya dan ramai orang akan menderma.

Soalan lebai,
Orang UMNO solat tak?
Solatnya sah atau tak?

Kalau orang UMNO menderma
Adakah dia mendapat pahala?

Dr Mujahid..
Orang UMNO (bukan parti UMNO) yang faham bahawa 3 amalan kita berkekalan setelah kita mati antaranya ialah "sedekah yang berpajangan". Apa maksud sedekah berpanjangan?

Takkan Mujahid bodoh juga dengan perkara ini.

Orang UMNO daripada dia habiskan duit ketempat lain lebih baik dia bantu PASTI, Sekolah swasta yang kebetulan banyak dibuat oleh PAS. Sekurang-kurangnya ada juga doa dariipada anak-anak sekolah untuknya.

Misi PAS kita tak boleh tarik ahli UMNO, sekurang-kurang kita minta dia buat perkara baik. Dalam ertikata tak boleh buat semua jangan tinggal semua.

Ini Politik BPMS (Budaya Politik Matang Sejahtera)

Tapi Dr Mujahid walaupun pendidikan agama sampai PhD tapi malangnya hatinya tak sampai ke situ. Kenapa lebai kata macam tu?

Jiwa dia menghalang dia tunjuk Islam demi politik dan keduniaan...


Parti PAN @ Amanah tidak perlu menjadi lebih Islamik daripada PAS atau Islamik macam PAS untuk muncul sebagai juara politik baru kata Mujahid Yusof Rawa.

Sebaliknya, Naib Presiden Amanah, Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa berkata, parti itu hanya perlu bersikap inklusif.

Tambahnya, politik di negara ini perlu keluar daripada mentaliti perkauman sempit, pemikiran agama dogmatik dan taksub kepartian kepada politik advokasi dasar serta penyertaan pembentukan negara.

Bagi Mujahid masyarakat Cina mengundi atas ketidaksetujuan mereka kepada kebejatan tatakelola kewangan negara manakala pengundi Melayu mengundi atas ‘kebimbangan’ kuasa Melayu akan ‘terhakis’ jika undi pembangkang, walaupun mereka tahu salah tadbir kewangan yang berlaku. Jadi bagi Mujahid PAN @ AMANAH tak perlu nak bawah kaeadah Islam macam PAS atau lebih daripada PAS.

Bukan jiwanya tidak mahu Islam...
Amalan Mujahid pun menyimpan daripada Islam...


Ayuh kita keluar dari kegelapan rasis dan fikiran agama dogmatik yang sempit kepada cahaya kemanusiaan dan agama yang Rahmatan Lil Alamin. Kepada penganut agama Hindu "Deepavali Valtagal" dari saya sekeluarga dan dari Parti Amanah Negara (AMANAH) kata Mujahid Yusof Rawa ULAMA BESAR Parti PAN.

Mujahid pegang tangan wanita Hindu dan memeluknya bagi menunjukkan parti PAN adalah parti Islam Leberal. Isterinya di sebelah.

Kita kena bersangka baik.

1. Mungkin wanita itu isteri kedua Dr Mujahid jadi tak kisah di pegang tangan dan peluk.
2. Mungkin juga emak saudaranya, sebelah Hajah Kamariah Abdullah yang baru meninggal.
3. Mungkin juga Mujahid pakai sarung tangan yang sangat nipis sehingga tidak dapat difokus oleh kamera.
4. Mungkin juga gambar ini adalah 'superimpose' untuk mengkhianati Dr Mujahid yang suci murni.

Tapi bukan Mujahid sahaja macam itu
Bila dah jadi PAN ni perangai Islamnya tercabut bersama kristian DAP...


Ada pepatah Cina mengatakan ikan kalau busuk bermula daripada kepala. Kalau kepala tidak dapat membezakan halal dan haram, maka yang lain pun turut sama akan menjadi busuk sampai ke usus.


Bila pimpinan parti PAN ni keluar ajer daripada PAS maka dia dah rasa bebas nak lakukan apa sahaja yang bertentang dengan Islam.
Inilah PARTI ISLAM PROGRESIF SEPERTI YANG DITULIS OLEH bekas pengarang Harakah Ahmad Lutfi Othman.


Share this article :
 

+ comments + 98 comments

April 20, 2018 at 6:36 AM

Apa ni Lobai!. Mentekedarah duit Umno ke?. Dulu. Mati- mati mengatakan ini adalah fitnah untuk memburukkan PAS. DR ZUHDI sendiri mengakui. PAS dan Lobai memang kaki temberang. Jual Agama. LAHANAT PUNYA LOBAI. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous
April 20, 2018 at 7:29 AM

Apabila puak munafik berada dalam jemaah Islam, puak munafik berpura-pura beriman.

Apabila puak munafik kembali kepada kaum munafik dan kafir harbi, sifat munafik mereka terdedah.

Anonymous
April 20, 2018 at 7:53 AM

Pemimpin-pemimpin pakartun wayang pimpinan sifu evangelis roket adalah bodoh berganda-ganda kerana menjadi khadam lim gonna end untuk screw kaum Melayu Islam.

Mereka sanggup mengkhianati agama Islam dan umat Islam semata-mata untuk mendapatkan undi puak kafir.

Jika anda meragui fakta ini, sila tanya superman roket. Superman roket pernah berkata dalam ceramah roket bahawa parti roket guna Melayu screw Melayu.

Anonymous
April 20, 2018 at 8:01 AM

Tindakan pemimpin parti PANdir meraikan atau merayakan perayaan agama kafir adalah syirik dan bertentangan dengan agama Islam.

Tindakan dan sikap ini menunjukkan parti PANdir yang bernaung di bawah parti kafir harbi DA-Pig adalah bukan parti Islam.

Anonymous
April 20, 2018 at 9:15 AM

Dakwaan Azrengay tanpa bukti adalah fitnah.

Anonymous
April 20, 2018 at 12:42 PM

PAS ? ha ha ha....
takda apa yg hebat.selain dari perbodohkan ahli dgn memutar belit Islam.yg di janjikan syurga.mcm syurga tu Hadi Awang yg punya..

Anonymous
April 20, 2018 at 12:45 PM

Video seks mustapha ali apa cerita..video terus tuuuuuu..ha ha ha

Anonymous
April 20, 2018 at 1:07 PM

Balaci dedak roket buat dakwaan karut tanpa bukti untuk memfitnah TGHH maka kita tidak merasa hairan melihat pakatan opera roket menentang RUU anti-berita palsu sebab fitnah adalah senjata pakatan meloya untuk memburuk-burukkan parti lawan seperti PAS.

Orang-orang yang bermoral akan menyokong RUU tersebut.

Anonymous
April 20, 2018 at 1:09 PM

Jika kamu yakin video itu tulen , mengapa kamu tidak buat laporan kepada pihak berkuasa?

Bukankah ini bererti video itu palsu?

Anonymous
April 20, 2018 at 1:16 PM

Dlm setandan pisang..
Pisang pak mus dah busuk la...

Anonymous
April 20, 2018 at 1:19 PM

Ya betul..lapur dan jumpa di mahkamah...biar hakim bertauliyah yg tentukan...
Tapi dlm PH tukang bancuh air pun sibok nak menghukum mcm hakim..bongok..

Anonymous
April 20, 2018 at 3:33 PM

(Yaitu) orang yang menjauhi dosa-dosa besar dan perbuatan keji yang selain dari kesalahan-kesalahan kecil. Sesungguhnya Tuhanmu Maha Luas ampunan-Nya. Dan Dia lebih mengetahui (tentang keadaan) mu ketika Dia menjadikan kamu dari tanah dan ketika kamu masih janin dalam perut ibumu;
maka janganlah kamu mengatakan dirimu suci. Dialah yang paling mengetahui tentang orang yang bertakwa.

macamlah pas semua betoi tak ada buat salah
jnagan cepat perasan suci

Anonymous
April 20, 2018 at 5:32 PM

pas ni syok sendiri mcm kucing jantan yg menjilat konek sendiri je.konek tegang.apa pun tak ada.tunggu lah lepas pru nanti.Presiden PAS akan tahu yg strategi king maker.akan buat Haji Hadi akan jadi king joker.lg malang si lebai malang.Haji Hadi pun kalah di marang.

Anonymous
April 20, 2018 at 5:36 PM

Nak tahu kenapa Hadi Awang marah sngt dengan cina DAP.sebab cina DAP tak boleh sebut huruh " R ".
Di parlimen,apabila sebut wakil marang akan jadi wakil malang.
Kecil hati lebai malang.dah la lebai malang,wakil dari malang pulak...

Anonymous
April 20, 2018 at 5:43 PM

Balaci-balaci ternakan sifu evangelis roket selalu perasan suci dan berlagak suci sambil menjaja pelbagai fitnah seperti UG, rasuah RM90 juta, dedak UMNO dll untuk memfitnah dan memburuk-burukkan perjuangan Islam yang dibawa oleh parti Islam PAS pimpinan ulama Islam.

Dan sehingga hari ini pun, balaci-balaci roket masih gagal membuktikan dakwasn karut mereka.

Maka sudah pasti PAS menyokong RUU anti-berita fitnah kerana PAS sendiri menjadi mangsa fitnah pakatan opera roket.

Dan kita tidak merasa hairan melihat pakatan opera roket menentang RUU tersebut kerana fitnah adalah senjata pakatan untuk memburuk-burukkan PAS.

Balaci 3:33 pm berlagak suci menggunakan ayat Qur'an untuk memfitnah PAS tetapi pada masa yang sama balaci ini menjadi khadam parti kafir harbi roket yang telah menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Balaci hipokrit !

Anonymous
April 20, 2018 at 5:46 PM

Wah barua ternakan sifu evangelis roket hanya pandai menulis komen lucah untuk memfitnah PAS kerana sifu evangelis roket bencikan perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS pimpinan ulama Islam.

Komen lucah ini adalah bukti semua barua ternakan roket adalah tidak bermoral.

Anonymous
April 20, 2018 at 5:49 PM

Kita sokong parti Islam PAS pimpinan ulama Islam kerana PAS berjuang untuk menegakkan Islam dan membela hak umat Islam

Kita benci DAP sebab DAP bersikap perkauman dan menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous
April 20, 2018 at 5:55 PM

Woi barua dedak roket 5:36 pm, pakatan meloya roket akan kalah dalam PRU14.

Dan kamu bolehlah mohon jawatan jaga parking haram di lorong belakang di KL sebab bekalan dedak akan terputus selepas PRU 14 dan sifu evangelis roket kamu akan masuk penjara jika kalah dalam perbicaraan kes rasuah.

Anonymous
April 20, 2018 at 5:58 PM

Balaci dedak roket 1:16 pm adalah pesakit mental yang suka makan pisang tanduk cap roket.

Anonymous
April 20, 2018 at 6:12 PM

Mengapa DAP mendapat kerusi terbanyak dan PAN mendapat paling sedikit dalam pembahagian kerusi PRU14?

Adakah ini menunjukan DAP boss PH dan PAN khadam DAP?

Adakah pemimpin-pemimpin PH telah hilang kepercayaan kepada PAN?

Adakah ini membuktikan pemimpin-pemimpin PAN berfungsi sebagai pak turut sahaja?

Anonymous
April 20, 2018 at 6:19 PM

Apa hak umat Islam yg dinafikan DAP tu lebai.cakap mcm org tak siuman je

Anonymous
April 20, 2018 at 7:38 PM

Wah balaci dedak roket 6:19 pm bertanya sambil menghina dan memfitnah Anon 5:49 pm. Ini jelas menunjukkan balaci roket ini biadap dan tidak bermoral.

Anonymous
April 20, 2018 at 7:42 PM

DAP Hina Islam, Kenapa Pakatan Diam? – Ridhuan Tee – MYNEWSHUB

Artikel Dr Ridhuan Tee menghuraikan bagaimana DAP menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous
April 20, 2018 at 7:58 PM

Orang islam nak bentang RUU...Dapig jgn dok sibok lompat2...6:19babidap bongok

Anonymous
April 21, 2018 at 12:35 PM

1:16 betul apa...
Kamu berani ke bersumpah semua ahli2 Pas tu maksum takde salah...hehe tak berani kan...
So...Dlm setandan pisang..
Pisang pak mus dah busuk la kan...

Anonymous
April 21, 2018 at 2:09 PM

Balaci dedak roket 12:35 pm,

Pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli PAS TIDAK PERNAH membuat dakwaan konon semua ahli PAS itu maksum.

Maka dakwaan maksum itu dicipta oleh musuh-musuh PAS seperti kamu balaci dedak roket 12:35 pm untuk memfitnah dan memburuk-burukkan PAS.

Balaci upahan dedak roket seperti kamu adalah kepaka bapak hipokrit apabila kamu berdiam diri seperti syaitan bisu takut untuk menegur pemimpin-pemimpin dan kroni roket yang terlibat dalam pelbagai skandal seperti skandal banglo, skandal tabah, skandal kertas kerja, skandal terowong dll.

Anonymous
April 21, 2018 at 3:45 PM

So kamu sendiri mengakui ahli2 Pas juga tidak maksum dan terdedah melakukan kesalahan...
So...kemungkinan Dlm setandan pisang..
Pisang pak mus berkemingkinan dah busuk la kan.
So tak perlu juga membuat fitnah mengatakan orang lain balaci makan dedak roket sebagainya...
Nampaknya kamu juga kaki fitnah dimana kamu pun tidak sekali2 pernah nampak dedak roket diberi dengan mata kepala kamu...
So..terang2 kamu adalah pemfitnah tegar...haha

Anonymous
April 21, 2018 at 3:56 PM

Masih ingat lagi betapa kelatnya muka tuan guru hj hadi ketika mana mengumumkan membenarkan penggunaan kalimah Allah utk puak2 evangelis ni yg diapit rapat oleh bapak evangelis LKS dan Anwar berahim...
Adakah ketika itu tuan guru hj Hadi juga sedang menjadi balaci2 roket dan apakah pada ketika itu tuan guru juga sedang memperjuangkan menegakkan islam atau sekadar menjadi barua balaci evangelis..
So terbukti tuan guru kamu juga tidak lah maksum dan begitu mudah menjadi balaci evangelis ..

Anonymous
April 21, 2018 at 4:04 PM

Dulu Pas.. kamu begitu sayang dan tidur sebantal dgn sifu evangelis...
Tak mungkin sisa2 kasih sayang mu yg dulu pada sifu evangelis hilang bak angin lalu...hehehe
Mulut kata benci tapi hati masih merindui terutama dedak sifu yg lazat tu...hehe

Anonymous
April 21, 2018 at 4:18 PM

Ini parti Pantaik tukang basuh berak sifu evangelis jer dan tukang perabih dedak...

Anonymous
April 21, 2018 at 8:57 PM

Barua PAS bodoh lagi bingai.nak ubah apa saja dasar perlembagaan negara kena menerusi parlimen.kena ada undi majoriti.bukan kuasa tu pd DAP..apa punya bebal puak PAS ni.bengap mcm tuan presiden juga

Anonymous
April 21, 2018 at 9:00 PM

kerusi terbanyak PPBM kot..menyokong PAS sama mcm menyokong kemimpinan Firaun..atau boleh juga kata menyokong kpd pra dajal.PAS sampah..perosak Islam

Anonymous
April 21, 2018 at 11:19 PM

Mengapa balaci dedak roket 3:45 pm tidak membuat laporan kepada pihak berkuasa jika balaci dedak roket ini yakin dakwaannya benar?

Ini jelas membuktikan balaci ini adalah penjaja fitnah.

Adakah setiap kali towkay dedak cap roket memberi dedak cap roket kepada babi-babi ternakannya, towkay dedak cap roket perlu membuat pengumuman ke seluruh dunia melalui BBC dll?

Kamu adalah kepala bapak hipokrit kerana memulakan fitnah dengan mendakwa 'pisang' orang busuk sedangkan kamu sendiri tidak pernah melihat pisang orang tersebut dengan mata kepala kamu secara live.

Anonymous
April 21, 2018 at 11:30 PM

Balaci dedak roket 9.00 pm,

Mana statistiks yang menyokong dakwaan kamu konon ' kerusi terbanyak PPBM kot'?

Kamu gunakan perkataan ' kot' jelas kamu meragui komen kamu sendiri yang bererti kamu adalah pembohong.

Kamu adalah pesakit mental yang kronik kerana mendakwa konon ' menyokong PAS ( yang menjadikan AlQuran, Sunnah, Qias dan Ijma') sama macam menyokong Firau ( yang menentang Allah dan Nabi Musa a.s.).

Jika kamu orang Islam tulen, kamu tidak akan memfitnah perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS.

Ini menunjukkan kamu memusuhi perjuangan Islam.

Maka kamu adalah pengikut paderi, sami atau rabai.

Anonymous
April 21, 2018 at 11:33 PM

Pembetulan 11:30pm :

Kamu adalah pesakit mental yang kronik kerana mendakwa konon ' menyokong PAS ( yang menjadikan AlQuran, Sunnah, Qias dan Ijma' sebagai perlembagaan PAS) sama macam menyokong Firaun ( yang menentang Allah dan Nabi Musa a.s.).

Anonymous
April 21, 2018 at 11:40 PM

Wah terbongkar barua roket 3:45 pm adalah seorang gay gila yang suka selak kain orang untuk melihat pisang orang!

Maka kita tidak merasa hairan melihat pakatan meloya roket menyokong dan membela LGBT.

Kasihan melihat puak sesat dan menyesatkan.

Anonymous
April 21, 2018 at 11:44 PM

Woi barua roket bodoh berlapis-lapis 8:57 pm,

Pergi tanya superman roket apa dia kata dalam ceramah parti kafir harbi roket:

Roket guna Melayu skru Melayu. Ini bererti puak kafir harbi roket boleh berkuasa melalui khadam-khadam Melayu.

Anonymous
April 21, 2018 at 11:48 PM

Dulu PAS berkerjasama dengan parti roket sebab parti roket berjanji memghormati agama Islam.

Apabila parti kafir harbi roket menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam, PAS ucapkan goodbye @ adios kepada parti roket.

Anonymous
April 21, 2018 at 11:49 PM

Anon 1130 pm
Pas tu parti politik je.yg cari pengaruh kuasa dgn jaja agama..kalau kata org lain tolak Islam sb tak sokong PAS.adlh satu tuduhan yg amat berat.tak payah nak taksub sngt dgn PAS dan Tuan Presiden tu.tak blh jamin syurga pun...anyway,org yg sesat je percaya tak undi pas tolak Islam

Anonymous
April 22, 2018 at 12:25 AM

PAS pimpinan TGHH menentang parti kafir harbi roket dsn khadam-khadam roket membuktikan komen barua roket 3:56 pm adalah fitnah.

Anonymous
April 22, 2018 at 12:40 AM

Woi barua dedak roket 11:49 pm, komen kamu menunjukkan kamu bodoh berganda-ganda.

Fakta:

Islam adalah agama.

PAS adalah parti politik Islam

Perlembagaan PAS berdasarkan AkQuran, Sunnah, Qias dan Ijma'.

Perjuangan PAS adalah perjuangan Islam iaitu menjadikan Islam sebagai cara hidup umat Islam , menyeru manusia kembali kepada Islam dan mengamalkan amar makruf nahi munkar dan berusaha memartabatkan dam memperkasakan Islam dan membela hak umat Islam.

Kamu menuduh PAS menjaja agama kerana PAS berjuang menegakkan Islam maka saya dengan bangganya mahu menjaja agama Islam.

Kamu memang sesat sebab kamu menjadi barua parti roket yang menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Maka tidak hairanlah kamu menyokong pesta arak terbuka, LGBT, atheis, kebebasan untuk murtad dll dan menulis komen memfitnah dan memburuk-burukkan perjuangan Islam.

Anonymous
April 22, 2018 at 3:36 AM

Ternyata macai11:40 otak senget dgn menuduh anai 3:45 "suka selak kain orang"
Cuba perhatikan betul2 ayat ini
"Pisang pak mus BERKEMUNGKINAN dah busuk la kan"
maksudnya tidak pasti dan satu persoalan...tetapi macai2 otak senget sewanang2 membuat tuduhan..
Ternyata macai2 ini kaki fitnah tegar...

Anonymous
April 22, 2018 at 3:42 AM

Balaci 11:19 juga otak senget tidak faham bahasa "BERKEMUNGKINAN" dgn membuat tuduhan2 tersebut...
Nak jadi balaci kena bodoh dulu ye???

Anonymous
April 22, 2018 at 3:49 AM

Senang2 jer Pas kena tipu dgn sifu evangelis yer....tua2 pon bodo..

Anonymous
April 22, 2018 at 3:53 AM

Sebelum menentang kan menyokong sepenoh hati kan...hehehe
So...sekarang baru sedar kena tipu lah dgn sifu evangelis yer....hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 22, 2018 at 8:33 AM

Woi barua dedak roket 3:36 am dan 3:42 am (barua yang sama), bagaimana boleh kamu menfitnah orang semata-mata berdasarkan sangkaan buruk kamu terhadap orang lain?

Kamu telah memfitnah dan memburuk-burukkan orang lain semata-mata kerana sangkaan dan prejudis buruk kamu terhadap orang tersebut.

Sesungguhnya kamu adalah penjaja fitnah yang menempah tiket ke neraka.

Anonymous
April 22, 2018 at 8:46 AM

PAS berkerjasama dengan Roket kerana parti kafir Roket bersetuju menghormati agama Islam dan menghormati hak umat Islam sebelum PRU13.

Selepas PRU 13, parti kafir harbi Roket dan khadam-khadam Melayunya berlagak bodoh sombong menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam maka PAS sebagai parti Islam menentang Roket dan khadam-khadam Melayunya.

Maka benarlah pendedahan superman Roket bahawa Roket menggunakan munafik Melayu untuk skru atau memecah-belahkan dan melemahkan kaum Melayu Islam.

Rasulullah s.a.w. pun pernah berkerjasama dengan puak Yahudi Madinah tetapi akhirnya Rasulullah s.a.w. dan para sahabat berperang menentang puak Yahudi apabila puak Yahudi cuba memusnahkan Islam dan umat Islam.

Nampaknya anon 3:53 am jahil murakkab.

Anonymous
April 22, 2018 at 8:57 AM

Terima kasih kerana kamu mengesahkan sifu evangelis roket adalah kepala bapak penipu.

Malangnya penipuan sifu evangelis roket hanya berjaya menipu mike selfie dada amoi, jak jah liberal dan mahafiraun.

Parti Islam PAS bijaksana kerana menamatkan kerjasama dengan parti kafir harbi Roket dan zombi-zombi Roket sebaik sahaja kejahatan Roket terdedah.

Anonymous
April 22, 2018 at 11:54 AM

Bukan fitnah la bongok...
Ini pertanyaan....cuba faham maksud "BERKEMUNGKINAN" tu...hehe
Ternyata maca2 atas tu macai2 yg sama dan pemfitnah & pengAUTA tegar...hehe

Anonymous
April 22, 2018 at 12:17 PM

So...sekarang baru sedar kena tipu lah dgn sifu evangelis yer....hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 22, 2018 at 12:32 PM

Serangan Dari Dalam, boleh buat Kapal Tenggelam,
Serangan Dari Dalam , boleh buat nasib semakin Kelam,
Serangan Dari Dalam, memang pedih dan Makan Dalam,
Serangan Dari Dalam. boleh buat ada kaum bunga lari Malam,
Hehehekikikihahahakahkahkah...Kirim Salam

Anonymous
April 22, 2018 at 12:55 PM

Woi barua dedak roket penjaja fitnah 11:54 am , perkataan "berkemungkinan" menunjukkan kamu sendiri meragui dakwaan kamu tentang pisang orang.

Bagaimana boleh kamu menjaja fitnah sedangkan kamu sendiri meragui fitnah kamu sendiri.

Woi barua roket muka kamu dulu sebelum kamu memfitnah orang lain.

Anonymous
April 22, 2018 at 12:58 PM

Pembetulan:

Woi barua roket, cermin muka kamu dulu sebelum kamu memfitnah orang lain.

Percayalah imej kamu dalam cermin tersebut adalah seekor syaitan bertopeng manusia.

Anonymous
April 22, 2018 at 1:05 PM

Kita merasa kasihan melihat balaci roket seperti kamu anon 12:17 pm suka dikencing hancing oleh sifu evangelis roket. Maklumlah balaci roket bodoh berlapis-lapis.

Yang kena tipu dengan sifu evangelis roket ialah mike selfie dada amoi, kak jah liberal dan mahafiraun dan pengikut-pengikut mereka seperti kamu 12.17 pm.

Puak sekular liberal inilah yang bersekongkol dengan parti kafir harbi roket menentang dam menghina ajaran Islam.

Anonymous
April 22, 2018 at 1:16 PM

Adalah amat malang bagi balaci-balaci ternakan sifu evangelis roket seperti balaci 12:17 pm yang bersikap bodoh sombong sehinggakan mereka tidak sedar mereka ditipu dan dikencing oleh pemimpin-pemimpin dan kroni roket yang terlibat dalam pelbagai skandal seperti skandal banglo, skandal tanah, skandal kertas kerja, skandal terowong yang amat merugikan negara dan rakyat.

Maka terbuktilah balaci-balaci roket adalah dunggu, buta dan pekak kerana berdiam diri seperti syaitan bisu setiap kali pemimpin dan kroni roket terlibat dalam pelbagai skandal.

Anonymous
April 22, 2018 at 1:25 PM

ikut walaun dgn presideng kaki tuang parlimen punya sembang.bot nelayang tuang presideng pung boleh terbang.terbang lagi tinggi dari babi...
Lebai lebai....apa punya auta la

Anonymous
April 22, 2018 at 1:28 PM

Bijaksana la sangat...hehe
Tapi sebelum tu bodo lah jugak kan..penasihat dah bagi tahu tapi bebal....hehe..
So...sekarang baru sedar kena tipu lah dgn sifu evangelis yer....hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 22, 2018 at 1:38 PM

Jgn lupa yer ajaran "islam Pas" suruh hari2 doa ko ko utk saudara sesama syahadah yer...hehehe

Anonymous
April 22, 2018 at 1:43 PM

memburuk-burukkan "perjuangan org Islam" sesat xpe kan...hehe

Anonymous
April 22, 2018 at 1:52 PM

Skandal2 pun xpe...
Mahkamah mana yg dah jatuh hukum bersalah...tak de kan...hehe
Tapi jgn lupa gak yer skandal
Dalam setandan pisang..
Pisang pak mus pun mungkin dah rosak...hehehe
Skandal jugak kan...hehe
Tapi syaitan tetap jugak membisu kan...hehe

Anonymous
April 22, 2018 at 2:07 PM

Hehehe..ternyata balaci2 diatas terlalu sibok memfitnah orang makan dedak sampai terlupa..dia dok menjaja fitnah yg dia sendiri tidak nampak dan diragui...
cermin muka kamu dulu sebelum kamu memfitnah orang lain.

Percayalah imej kamu dalam cermin pun adalah seekor syaitan bertopeng manusia....hehe

Anonymous
April 22, 2018 at 3:42 PM

Barua dedak roket 1:52 pm adalah contoh kepala bapak hipokrit yang berpura-pura lupa tentang sifu evangelis roket yang sedang dibicarakan di mahkamah kerana dakwaan rasuah dll.

Dia juga berpura-pura lupa sebilangan pemimpin dan kroni roket sedang disiasat oleh SPRM kerana skandal rasuah dll.

Bila SPRM buka kertas siasatan bererti ada kes dan bukti dan saksi !

Kasihan syaitan dedak roket tetap juga membisu kerana syaitan menyangka semua pemimpin dan kroni roket adalah suci konon.

Sebaliknya syaitan ini sibuj memfitnah parti Islam PAS pimpinan ulama.

Anonymous
April 22, 2018 at 3:48 PM

Bagaimana babi-babi ternakan sifu evangelis roket boleh hidup tanpa dedak?

Tanpa dedak, babi ternakan sudah lama mampus!

Ini bererti sifu evangelis roket sentiasa memberikan dedak cap roket kepada babi-babi ternakannya supaya babinya terus hidup untuk menjilat sifu dan menjaja fitnah untuk memburuk-burukkan parti Islam.

Anonymous
April 22, 2018 at 3:57 PM

Macai ternakan sifu roket 1:28 pm adalah macai paling bodoh dalam dunia kerana dia tahu sifunya adalah penipu tetapi dia masih menjadi khadam sifu tersebut hingga sekarang. Dan dia suka ditipu dan dikencing oleh sifu roket !

Inilah masalah macai dedak roket yang suka meletakkan otaknya pada lutut dan selipar di atas kepala.

Pemimpin-pemimpin PAS yang bijaksana sudah lama menentang parti kafir harbi roket sebaik sahaja sikap anti-Islam parti ultra kiasu roket terdedah.

Anonymous
April 22, 2018 at 4:00 PM

Apa guna bersyahadah jika kamu barua roket 1:38 pm bersekongkol dengan parti kafir roket menentang dan menghina ajaran Islam seperti Hudud dll sebab tiada perbezaan antara kamu dan puak kafir harbi.

Anonymous
April 22, 2018 at 4:05 PM

Wah macai roket 1:43 pm menyatakan perjuangan orang Islam sesat maka perjuangan evangelis adalah benar pada pandangan macai ini maklumlah macai ini pengikut sifu evangelis roket.

Allah dan RasulNya mengajar manusia bahawa hanya Islam agama yang benar maka evangelis adalah sesat.

Anonymous
April 22, 2018 at 5:09 PM

Hehehe..ternyata balaci2 diatas terlalu sibok memfitnah orang makan dedak sampai terlupa..dia dok menjaja fitnah yg dia sendiri tidak nampak dan diragui...dah report polis ke kes terima rasuah dedak ni..hehe
cermin muka kamu dulu sebelum kamu memfitnah orang lain.

Percayalah imej kamu dalam cermin pun adalah seekor syaitan bertopeng manusia....hehe

Anonymous
April 22, 2018 at 5:13 PM

Skandal2 pun xpe...
Cuma nak tanya..jawab lah...hehe
Mahkamah mana yg dah jatuh hukum bersalah...tak de kan...hehe
Tapi jgn lupa gak yer skandal
Dalam setandan pisang..
Pisang pak mus pun mungkin dah rosak...hehehe
Skandal jugak kan...hehe
Tapi syaitan tetap jugak membisu kan...hehe
Inilah kepala bapak hipokrit sebenar haha

Anonymous
April 22, 2018 at 5:20 PM

Bijaksana la sangat...hehe
Cuma nak tanya..jawab lah...hehe
Sebelum tu kira bodo jugak lah kan..penasihat dah bagi tahu tapi bebal....hehe..
So ternyata sifu evangelis mmg cerdik lah kan berjaya jugak memperbodokan "tuan ulamak" kan..
So...sekarang baru sedar kena tipu dgn sifu evangelis yer tak?....hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 22, 2018 at 5:26 PM

Hehehe...nak tanya jer..jawab lah...
memburuk-burukkan "perjuangan org Islam sesat" xpe kan...hehe

Anonymous
April 22, 2018 at 5:43 PM

Salah satu ciri2 "orang islam sesat" adalah beranggapan walaupun bermulut busuk longkang memaki hamun orang riak ujub tapi "dia" tetap akan masuk syurga krn menganggap syurga itu kepala bapak dia yg punya...hehe
Hingga sesiapa sahaja yg menturuti amalanya memaki hamun ada rakan2 bakal sesyurganya..
nak tanya jer..
Kena tudoh2 org makan dedak, maki hamun riak ujub doa ko ko..mudah masuk syurga yer...hehe

Anonymous
April 22, 2018 at 7:41 PM

Balaci roket 5:13 pm,

Kamu yang memulakan perbahasan ini dengan membuat dakwaan karut terhadap PAS dalam komen 3:33 pm kamu.

Cuma nak tanya .. jawablah .. hehe mahkamah mana yg dah jatuh hukum bersalah .... tak ada kan !

Maka syaitan penjaja fitnah adalah kamu sendiri.

Anonymous
April 22, 2018 at 7:57 PM

Balaci roket 5:09 pm,

(1) Kamulah yang memulakan perbahasan ini dengan membuat dakwaan 'video seks mustapha' dalam komen 12:45 pm kamu.

Bagaimana kamu boleh membuat dakwaan tersebut sedangkan kamu sendiri tidak melihat hubungan seks tersebut secara live?

Kamu dah report kepada pihak berkuasa kes kes video seks mus ini?

Mahkamah mana yang telaj jatuhkan hukuman bersalah?

(2) Aku tidak tulis 'rasuah dedak' dalam komen aku. Nampaknya kamu terlalu terdesak untuk memfitnah aku.

(3) Kamulah yang sepatutnya cermin diri kamu sendiri untuk melihat imej syaitan kamu !

(4) Berdasarkan komen kamu yang berinsur fitnah, maka kita tidak merasa hairan melihat pakatan wayang roket menentang undang-undang anti-berita palsu.

Anonymous
April 22, 2018 at 8:08 PM

Barua roket 5:20 pm,

Sekali lagi kamu membuktikan diri kamu adalah balaci bodoh berganda-ganda kerana kamu mendakwa sifu roket konon 'cerdik' kerana pandai menipu dan memperbodohkan orang.

Islam mengajar kita bahawa orang yang cerdik melakukan kebaikan dan mencegah kemungkaran dan kesesatan sebagai persediaan untuk ke akhirat.

Maka ini juga bererti sifu roket kamu adalah lebih teruk dari haiwan ternakan kerana menipu, membodohkan orang, menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Inijuga bererti sifu roket kamu adalah di antara manusia paling bodoh.

Dan kamu adalah di antara pengikut sifu roket yang paling bodoh.

Anonymous
April 22, 2018 at 8:13 PM

Adakah kamu macai roket 5:36 pm telah membuat laporan kepada pihak berkuasa tentang dakwaan karut kamu dalam komen 5:36 pm kamu terhadap TGHH ?

Mahkamah mana yang telah membuat keputusan bersalah?

Anonymous
April 22, 2018 at 8:21 PM

PAS memperjuangkan Islam dan hak umat Islam berdasarkan AlQuran, Sunnah, Qias dan Ijma' yang menjadi perlembagaan PAS.

Maka balaci-bakaci yang menuduh PAS sesat adalah balaci-balaci ternakan sifu kafir harbi roket yang sesat dan menyesatkan.

Balaci-balaci ini mungkin percaya hanya sifu evangelis roket sahaja yang 'benar' dan 'suci' walaupun sifu evangelis roket sedang didakwa di mahkamah kerana kes rasuah dll.

Anonymous
April 23, 2018 at 12:14 AM

Hehehe..ternyata balaci2 diatas terlalu sibok memfitnah orang makan dedak sampai terlupa..dia dok menjaja fitnah yg dia sendiri tidak nampak dan diragui...
Dari awal tak habis2 "balaci dedak roket" yg diratibkan..
Diakhirnya boleh pulak tanya
"Aku tidak tulis 'rasuah dedak' dalam komen aku"...hehe

cermin muka kamu dulu sebelum kamu memfitnah orang lain.

Percayalah imej kamu dalam cermin sudah semestinya adalah seekor syaitan bertopeng manusia....hehe

Anonymous
April 23, 2018 at 12:19 AM

Yerlah...jawab lah dulu..
Oooo...balaci bodo jawab soalan dgn soalan yer...hehe
Cuma nak tanya..jawab lah...hehe
Mahkamah mana yg dah jatuh hukum bersalah...tak de kan...hehe
Tapi jgn lupa gak yer skandal
Dalam setandan pisang..
Pisang pak mus pun mungkin dah rosak...hehehe
Skandal jugak kan...hehe
Tapi syaitan tetap jugak membisu kan...hehe
Inilah kepala bapak hipokrit sebenar haha
Dah tua2 pun bodo...

Anonymous
April 23, 2018 at 12:24 AM

yeaa..akhirnya mengaku pun yg sifu roket berjaya "memperbodohkan orang"...hehe
Cuma nak tanya..jawab lah...hehe
Sememangnya kira bodo jugak lah kan "tuk guru"kau...penasihat dah bagi tahu tapi bebal....hehe..
So ternyata sifu evangelis mmg cerdik lah kan berjaya jugak memperbodokan "tuan ulamak" kan..
So...sekarang baru sedar kena tipu dgn sifu evangelis yer tak?....hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 23, 2018 at 12:27 AM

Hehehe...janji tak de pape..
nak tanya jer..jawab lah...
memburuk-burukkan "perjuangan org Islam sesat" xpe kan...hehe

Anonymous
April 23, 2018 at 12:32 AM

Di akhir zaman kan nabi pesan umat islam berpecah kepada 73 golongan...banyak tu golongan yg sesat kan...hehe
Sebab tu nak tanya jer jawab lah...hehe
memburuk-burukkan "perjuangan org Islam sesat" xpe kan...hehe

Anonymous
April 23, 2018 at 12:51 AM

Maka bertempik lah sebahagian dari golongan umat islam dgn mendabki dada bahawa..

AMANAH memperjuangkan Islam dan hak umat Islam berdasarkan AlQuran, Sunnah, Qias dan Ijma' yang menjadi perlembagaan AMANAH...
Ok tak??? Hehe

Anonymous
April 23, 2018 at 12:53 AM

Atau...
Maka bertempik lah sebahagian dari golongan umat islam dgn mendabik dada bahawa..

PASMA memperjuangkan Islam dan hak umat Islam berdasarkan AlQuran, Sunnah, Qias dan Ijma' yang menjadi perlembagaan PASMA...
Hehe

Anonymous
April 23, 2018 at 8:53 AM

PAS melihat politik dari kaca mata Islam...Adapun golongan kafir,munafik,sosialis dan liberal melihat Islam melalui kaca mata politik semata mata...oleh itu golongan yang sesat ini tidak mengambil kira dosa pahala,baik buruk,pembalasan hari akhirat dalam mencapai cita cita politik mereka. PAS mungkin bukan sempurna tapi boleh bercakap soal amanah dan integriti bila sifar kes rasuah tahun 2013-2017. PAS boleh bercakap soal keadilan sosial kerana tidak meminggirkan kaum non muslim semasa memerintah kelantan,terengganu,kedah dan perak. PAS boleh hidup walaupun kekangan kewangan di Kelantan. PAS lebih berperinsip dan tegas .PAS juga mempunyai banyak aset,pendidikan dan penyokong yang rela mengorban tenaga dan harta. Tiada YB PAS menjadi jutawan kerana penyelewangan dan kepentingan diri dalam politik...oleh itu bukalah mata hati ketika menilai dalam ruang lingkup di luar tempurung kepala dan berdasarkan andaian serta niat jahat semata mata

Anonymous
April 23, 2018 at 9:12 AM

Hari ini PH dengan lancang mencanang PAS tidak mampu menang setelah ditendang keluar dari pakatan namun PH lupa fakta ..Selangor dan Pulau Pinang juga akan gagal menumbangkan BN tanpa PAS sebagai rakan sedangkan PAS mampu memerintah kelantan walaunpun tanpa kewujudan PH.PH yang terdesak sanggup jilat ludah dan menjadi pakatan cacamarba bila menerima musuh politik seperti Tun Mahathir. Cukuplah PAS dikhianati oleh para pemimpin tahi yang di ketuai oleh Geng Mat Sabu yang ditolak oleh ahli ahli PAS ke lubang kubur arus politik Malaysia.Golongan ini merasa hebat bila dikipas oleh abang besar tokong DAP untuk menjadi keldai

Anonymous
April 23, 2018 at 12:32 PM

Woi balaci ternakan sifu evangelis roket 12:14 am,

Aku cabar kamu untuk tunjukkan perkataan 'rasuah dedak' dalam mana-mana komen aku yang lepas.

Ada berani ka?

Anonymous
April 23, 2018 at 12:37 PM

Nampaknya balaci 12:19 am ternakan roket ini adalah pesakit mental yang kronik.

Komen-kemen balaci roket ini jelas menunjukkan balaci roket ini gila.

Anonymous
April 23, 2018 at 12:50 PM

Wah balaci 12:24 am ternakan sifu evangelis roket adalah pesakit mental yang terlalu berbangga dengan kejahatan dan kesesatan sifunya sendiri.
Kenyataan ini dibuat berdasarkan komen-komen pesakit mental itu sendiri.

Maka kita tidak merasa hairan melihat balaci roket ini sibuk menjaja fitnah untuk memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam yang berjuang untuk menegakkan Islam dan membela hak umat Islam.

Mike selfie, kak jah dan mahafiraun bodoh sebab mereka sanggup menjadi khadam parti kafir harbi roket yang telah menentang, memfitnah dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Syabas dan tahniah kepada PAS kerana pemimpin-pemimpinnya bertindak bijaksana dengan membatalkan kerjasama dengan roket.

Wahai umat Islam marilah kita semua mengundi parti Islam PAS dalam PRU 14 untuk membela agama Islam dan hak umat Islam.

Anonymous
April 23, 2018 at 12:59 PM

Apakah jenis barua- barua yang menyokong parti kafir harbi roket menfitnah, menghina dan memburuk-burukkan ajaran Islam dan perjuangan Islam?

Munafik atau kafir harbi? Atau barua roket ini memang kafir harbi dari asal lagi?

Berdasarkan hadis, apabila barua menyokong dan bersikap seperti kafir harbi yang menentang dan menghina ajaran Islam dan perjuangan Islam, maka dia tergolong kepada kafir harbi tersebut.

Anonymous
April 23, 2018 at 6:41 PM

Hehehe..ternyata balaci2 diatas terlalu sibok memfitnah orang makan dedak sampai terlupa..dia dok menjaja fitnah yg dia sendiri tidak nampak dan diragui...
Dari awal tak habis2 "balaci dedak roket" yg diratibkan..
Diakhirnya boleh pulak tanya
"Aku tidak tulis 'rasuah dedak' dalam komen aku"...hehe
Utk pengetahuan.."dedak" tu adalah sesuatu pemberian berharga utk mendorong seseorang berbuat sesuatu...

cermin muka kamu dulu sebelum kamu memfitnah orang lain.

Percayalah imej kamu dalam cermin sudah semestinya adalah seekor syaitan bertopeng manusia....hehe
Tua2 pun bodo

Anonymous
April 23, 2018 at 6:45 PM

Yerlah...jawab lah dulu..
Ini tidak xabih2 cakap org gila lah..blabla..
Oooo...balaci bodo..
Cuma nak tanya jer..jawab lah...hehe
Mahkamah mana yg dah jatuh hukum bersalah...tak de kan...hehe
Tapi jgn lupa gak yer skandal
Dalam setandan pisang..
Pisang pak mus pun mungkin dah rosak...hehehe
Skandal jugak kan...hehe
Tapi syaitan tetap jugak membisu kan...hehe
Inilah kepala bapak hipokrit sebenar haha
Dah tua2 pun bodo...

Anonymous
April 23, 2018 at 6:51 PM

Hehe bukan nak berbangga la...
Tapi sekadar nak menunjukan kebanaran...
akhirnya lebai bodo mengaku pun yg sifu roket berjaya "memperbodohkan orang"...hehe
Cuma nak tanya..jawab lah...hehe
Sememangnya kira bodo jugak lah kan "tuk guru" kau tu..penasihat dah bagi tahu tapi bebal....hehe..
So ternyata sifu evangelis mmg cerdik lah kan berjaya jugak memperbodokan "tok guru" kau tu kan..
So...sekarang baru sedar kena tipu dgn sifu evangelis yer tak?....hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 23, 2018 at 6:55 PM

Hehehe...
nak tanya jer pun..jawab lah...
Nape dok meroyan dah berhari2 dah...hehe
Satu soklan jer pun..hehe
Memburuk-burukkan "perjuangan org Islam sesat" xpe kan?...hehe

Anonymous
April 23, 2018 at 8:05 PM

Wah dajal 6:41 pm ternakan parti kafir harbi roket gagal menunjukkan perkataan 'rasuah dedak' dalam komen-komen aku !

Maka jelaslah dajal roket ini adalah penjaja fitnah yang tidak boleh dipercayai.

Maka tidak hairanlah sifu evangelis roket dan khadam-khadamnya menentang RUU anti-berita palsu.

Anonymous
April 23, 2018 at 9:29 PM

Woi dajal dungu 6:41 pm ternakan parti kafir harbi roket, simpanlah sedikit kebodohan kamu jangan dedahkan semua kebodohan kamu.

Definisi kamu tentang dedak dalam komen 6:41 pm kamu adalah salah dan bercanggah dengan kamus DBP yang bererti kamu sanggup berbohong dan berdusta untuk menipu orang ramai.

Kamu guna kamus Afrika atau eskimo untuk mendefinisikan dedak? Ha ha ha ha ha Dajal bodoh berlapis-lapis.

Kamu adalah contoh dajal buta, pekak dan dungu ternakan sifu evangelis roket.

Maka kita tidak merasa hairan melihat pakatan wayang roket menentang RUU anti-berita palsu.

Anonymous
April 23, 2018 at 9:32 PM

Barua roket 6:45 pm sakit mental.

Anonymous
April 23, 2018 at 9:38 PM

Hanya manusia yang tidak bermoral seperti dajal 6:51 pm berbangga dengan pencapaian sifu roketnya sebagai kepala bapak penipu setaraf dengan syaitan, dajal dan iblis.

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger