Sah Mahathir Tanding Langkawi Sah Maklumat PAS Benar


[KEMASKINI] Kali ini lebai akan menulis ringkas tapi ada masej yang besar. Lebai nak maklumkan bahawa PAS ada beberapa unit kajiannya selain daripada Lajnah Penyelididkan PAS Pusat. Ada juga bahagian yang membuat kajian sendiri atau mendapatkan maklumat daripada sumber luar, misalnya IT, Ulama PAS dan PGS (saraf).

Mohd Amar dalam pertemuannya dengan anak Kelantan di Sabah sebelum ini mendedahkan PAS ada banyak maklumat dan data berkenaan kajian daripada sumber luar PAS yang PAS jadikan rujukan. Antaranya Mohd Amar menyebut bahawa kedudukan parti BERSATU terutama Presidennya TS Muhyiddin mengalami masalah besar dalam parti kerana tidak turun padang. Nasib baik ada Mahathir walaupun tua tetapi memainkan peranan sangat aktif untuk membantu BERSATU.

Antara yang menarik Mohd Amar juga mendedahkan daripada maklumat PAS bahawa Tun Mahathir jika bertanding di mana-mana kawasan akan kalah melainkan di Langkawi sahaja Tun boleh menang (penyataan percakapan dalam youtube).
Bila lebai rujuk kepada sumber, kajian tersebut menyebut perluang Mahathir hanya di Langkawi sahaja iaitu dengan kedudukan 50-50. Kenyataan Mohd Amar pada 29 Mac 2018 boleh diruju di bawah.


Tun Mahathir suka sangat menyerang PAS dengan kenyataan yang dangkal seperti "dedak UMNO" dan sebagainya. Tapi dia tidak sedar bahawa PAS boleh bertindakbalas dan jika PAS bertindak balas ini akan menyusahkan Tun sendiri.

Misalnya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata parti itu akan meletakkan calon bertenaga untuk menentang Tun Dr Mahathir Mohamad dan Barisan Nasional di kerusi Parlimen Langkawi. Dengan penyertaan PAS di Langkawi yang sebelum ini Dato' Ir Nawawi Ahmad memperolehi undi 21,407 berbanding calon PKR Dato' Hj Ahmad hanya 9,546 undi sahaja akan membuatkan Tun Mahathir makin tersempit.


PAS ada banyak maklumat tentang kedudukan pengundi di Langkawi. PAS akan pastikan calonnya akan mengalahkan BN dan Mahathir. Jika PAS tak boleh menang PAS ada beberapa pilihan...

Untuk jadi "King Maker"
Jika kamu tak boleh menang..
Kamu bunuh musuh kamu supaya musuh kamu juga tak boleh berdiri melainkan dia memerlukan kamu...
Itu makna KING MAKER
Tak boleh kalah Mahathir
"Bunuh" Mahathir di Langkawi sehingga dia akan memerlukan kamu.
Itu pun strategi.. mungkin orang tak fikir...


Share this article :
 

+ comments + 12 comments

Anonymous
April 20, 2018 at 12:10 AM

PAS akan dihumbankan kejamban selepas pru nanti.tuang presideng boleh jadi nelayang.

Anonymous
April 20, 2018 at 12:53 AM

Balaci dedak roket 12;10 am berlagak bodoh sombong menulis komen bodoh berganda-ganda.

Berdasarkan kajian-kajian terbaru, umat Islam tidak akan mengundi pakatan wayang pimpinan parti kafir harbi roket.

Umat Islam cenderung untuk mengundi parti Islam PAS. Dan sebilangan kaum Melayu akan mengundi PAS dan UMNO.

Masalah dan konflik dalaman pakatan wayang dan tindakan sebilangan pemimpin dan ahli meninggalkan pakatan wayang untuk menyertai PAS dan UMNO atau menjadi calon bebas adalah tanda-tanda jelas pakatan wayang pimpinan sifu evangelis roket akan kalah dalam PRU.

Anonymous
April 20, 2018 at 1:18 AM

kajian dari siapa tu..cerita la kajian dari pihak mana.ke hanya khayalan dari parti ajaran sonsang.ularmak ulatmak cari makan jual nama Islam.
Cth kpd bakal wujudnya dajal.blh lihat pd PAS.konon bawa kebaikan.tapi sebenarnya penuh kejahatan.Parti ajarang songsang boleh jaga jamban sama mcm tuan punya blog
..

Anonymous
April 20, 2018 at 7:41 AM

Kita terkejut melihat kebodohan balaci 1:18 am ternakan parti kafir harbi roket mengalahkan kebodohan lembu. Tulis komen pun setaraf dengan manusia zaman batu.

Kajian terbaru Merdeka Center menunjukkan kaum Melayu akan mengundi parti Islam PAS bukan PH.

Anonymous
April 20, 2018 at 9:05 AM

Kajian merdeka centre yg terbaru tu pd bulan berapa punya tu wahai pengikut ularmak ulatmak sesat lg menyesatkan.......

Anonymous
April 20, 2018 at 12:02 PM

Nampaknya balaci 9:05 am ternakan ularsawa evangelis roket tidak dapat menerima kenyataan yang berdasarkan kajian Merdeka Center bahawa orang Melayu akan mengundi PAS bukan PH.

Balaci dedak roket ini lebih mempercayai tukang tilik dengan bola kaca.

Kita yakin balaci dedak roket 9:05 am ini adalah pesakit mental kerana dia telah membuat dakwaan karut tanpa bukti konon ulama Islam yang menjadikan AlQuran dan Sunnah sebagai sesat dan menyesatkan.

Rasulullah s.a.w. memuliakan ulama sebagai pewaris nabi.

Sebalik si munafik 9:05 am memfitnah ulama.

Anonymous
April 20, 2018 at 12:06 PM

Pembetulan:
Kita yakin balaci dedak roket 9:05 am ini adalah pesakit mental kerana dia telah membuat dakwaan karut tanpa bukti konon ulama Islam yang menjadikan AlQuran dan Sunnah sebagai panduan adalah sesat dan menyesatkan.

Anonymous
April 20, 2018 at 12:20 PM

Barua 9:05 am ternakan lim gonna end telah memfitnah dan menghina ulama Islam dan jemaah Islam.

Nampaknya barua roket ini adalah pengikut paderi, sami atau rabai.

Jika barua ini orang Islam, dia tidak akan menghina pewaris nabi.

Maka kita tidak merasa hairan melihat pakatan sekular liberal pimpinan sifu evangelis roket ini menentang RUU anti-berita palsu kerana fitnah adalah senjata pakatan untuk menghasut orang ramai membenci parti Islam.

Anonymous
April 20, 2018 at 1:08 PM

Pru14 adalah tsunami Melayu...
Tsunami Melayu yg akan mengHUMBAN PH ke jurang kehancuran secara total...

Anonymous
April 20, 2018 at 6:01 PM

Mahafiraun akan kalah dalam PRU kerana parti bunganya sedang mengalami masalah dalaman dan perpecahan yang serius yang menyebabksn sebilangan ahli dam pemimpin keluar parti menyertai PAS dan UMNO.

Anonymous
April 22, 2018 at 11:19 PM

Songsang drp sudut mana tu..klu drpd usul akidah kira berkaitan dgn tauhid. Klu tauhid cerita la sikit mana yg songsangnya. Ke sudut khayalan..

Anonymous
April 23, 2018 at 12:51 PM

Sy x tahulah sejauhmana ketepatan kajian merdeka center ttg melayu akan undi pas wallahualam. Tp sy lebih suka nisbah pada diri sndiri yg sy akan pilih pas krn rs lebih slmt. Especially dlm keadaan yg agak2 kompius skrg ni

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger