Kelantan masih ada pelacur mencari pelangan?


Persidangan Dewan Undangan Negeri Kelantan hari ini  menjadi “panas” apabila Mohd Roslan Puteh (PKR-Guchil) mendakwa aktiviti pelacuran masih berlaku di bandar ini walaupun setelah lebih 20 tahun PAS memerintah Kelantan dengan dasar “Membangun Bersama Islam”.



Mohd Roslan Puteh (PKR-Guchil) mendakwa aktiviti itu masih berlaku di Jalan Hamzah di sini selepas beliau ditawarkan khidmat seks apabila kenderaan yang dinaikinya didekati sekumpulan wanita.

Beliau berkata wanita berkenaan, yang menaiki sebuah kereta berbuat demikian sejurus beliau membayar bil telefon bimbitnya menggunakan mesin layan diri pada 12.45 tengah malam tadi.


“Masih ada wanita tawar perkhidmatan tak sepatutnya walaupun dah lebih 20 tahun (PAS memerintah Kelantan). Ada 4 wanita (yang tawar khidmat seks) katanya.

Sebelum saya mengulas lebih lanjut berkenaan isu pelacur ini adalah lebih baik kita kenal dulu siapa Mohd Roslan Puteh. Dia daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) berani membelakangi arahan parti apabila hadir pada sesi pembahasan dan menyokong Rang Undang-undang Kanun Jenayah Syariah II 1993 (Pindaan 2015) di Dewan Undangan Negeri (DUN) pada 20 Mac 2015 lalu.

Katanya simple aje “Sebagai umat Islam saya wajib sokong hukum Allah (hudud).”

Industri atau aktiviti pelacuran adalah industri paling tua di dunia. Banyak kisah berkenaan perkara ini digambarkan dalam al Quran termasuklah bagaimana Nabi Yusof a.s. digoda.




Masih ingat artikel saya "2009 Tok Guru Cadang Husam letak “JAWATAN EXCO”yang saya mendedahkan bagaimana Kicdeffela mendedahkan banyak perkara tentang Husam Musa termasuklah berkenaan dengan balak dan pengagihah jawatan.

Selepas wujud krisis antara Husam dan MB Kelantan pada masa itu (Hanya orang dalaman sahaja tahu. Nak tahu panjang lebar lebih baik pergi tanya Syed Azidi sendiri) Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, Husam banyak membocorkan maklumat penting kepada Kicdefella termasuk post mortem Pilihanraya PAS Kelantan.

2009 sehingga 2011 antara tahun-tahun banyak pergolakkan di Kelantan. Saya hanya fokus Husam dan Kicdefella sahaja. Krisis Husam dengan Tok Guru Nik Abdul Aziz merembak kepada krisis Husam dengan Kicdefella sehingga kontrak Kicdefella dengan Husam dibatal serta merta. Jika ada kelapangan saya akan melebar luaskan maklumat yang ada untuk kita sama-sama bahaskan.

Kicdefella adalah 'senjata' Husam Musa telah memainkan peranan menyerang pentadbiran PAS dalam beberapa artikelnya termasuklah artikel berkenaan pelacuran di Kota Bahru. Saya tak berikan linknya kerana artikel itu ada gambar-gambar yang sangat lucah.



Salah satu gambar pelacur yang diterokai Kicdeffela
Kenapa tiba-tiba Kicdefella menyerang Kota Bahru dan Dun Cempaka?

"Setelah dua puluh tahun Kelantan di pimpin oleh Ulama dengan diperintah oleh Parti Islam, pusat placuran terancang dan karaoke-karaoke haram semakin berleluasa di Kota Bharu bahkan di dalam DUN Chempaka yang ADUN nya adalah Menteri Besar Kelantan dan Mursyidul AM PAS."
Majlis Perbandaran Kota Bahru ada disertai oleh anak Tok Guru Nik Abdul Aziz, Ustaz Nik Abdul.

Saya setuju dengan penulis Batuapi @ Firestone dalam artikelnya "Husam Sasaran Sebenar Kicdefella?".  Kicdefella banyak memberikan 'hint' bahawa apa yang berlaku di Kelantan, projek, balak, maksiat dan sebagainya adalah berpusat kepada Husam Musa Exco Kanan Kerajaan Kelantan yang nampak baik tetapi sebenarnya perosak Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat MB Kelantan.

Anda boleh baca artikel Tersungkur Di Pintu Syurga dan Selamatkan Tok Guru untuk mendapatkan maklumat siapa sebenarnya Husam Musa.


Share this article :
 

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger