Kenapa Lesbian, Gay, Biseksual & Transgender (LGBT) Makin Berani Sekarang?


Ramai yang bertanya, kenapa kumpulan LGBT kini sangat berani mendedahkan diri dan menyuarakan kehendak nafsu mereka yang bertentang dengan naluri manusia dan masyarakat. Kenapa mereka boleh mempermainakan Islam dengan mengadakan IFTAR GAY?

Pertama kita kena faham golongan ini wujud semenjak Nabi Lut a.s. Di zaman itu golongan ini (LGBT) telah mendedahkan diri dan amalan mereka menjadi sebahagian daripada amalan masyarakat sehingga Allah mengutuskan malaikat untuk menurunkan bala dan menghapuskan seluruh masyarakat kaum Nabi Lut a.s.

Di Malaysia, nilai-nilai Islam masih menguasai masyarakat Melayu Islam. Amalan LGBT ini tersembunyi dan gerakan mereka adalah tertutup dan terhad pada tempat tertentu sahaja kerana mereka tidak mendapat dokongan 'politik' dalam sebarang bentu.

Bila mereka yang tersingkir dalam muktamar PAS ke-61 telah menubuhkan parti AMANAH (PAN) mereka mengharapkan PAN ini boleh mengantikan PAS dalam PAKATAN RAKYAT masa itu tetapi tidak berhasil kerana sekitar 6000 ++ sahaja ahli PAS yang menyertai PAN. Pada awal penubuhannya PAN hanya mampu mendapat keahlian sekitar 17,000 ++ sahaja. Itu pun sebahagian besar daripada ahli IKRAM diarahkan menyertai parti baru ini.

Pengarah Strategi PAN, Dr. Zulkifli Ahmad yang diamanahkan untuk mendapatkan sokongan dalam usaha meningkat keahlian PAN telah mengeluarkan satu kenyataan sangat silap dalam pejuangan Islam iaitu memberikan ruang kepada golongan LGBT bersama parti AMANAH (PAN). (Sila ruju di sini atau di sini). Semenjak 2015 lagi AMANAH (PAN) telah menanam benih LGBT... hasilnya sekarang.
Parti Amanah Negara (PAN) bersedia menerima kewujudan dan mendekati golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

Menurut Pengarah Strategi PAN Dr Dzulkifli Ahmad, parti itu bersifat terbuka untuk berbincang bagi menghormati hak golongan berkenaan.


“Mereka sebenarnya wujud. Adakah perlu kita mencampak mereka ke dalam laut, buang ke gunung atau sumbat mereka ke penjara ataupun bunuh mereka?” kata Dr Dzul ketika ditemui pada forum Forum Islam dalam Perlembagaan Demokrasi.


Jelasnya lagi, pendekatan yang dilakukan tiada kaitan kesederhanaan dan liberalism sebagaimana yang didakwa sesetengah pihak.


“Ini pendirian PAN kerana ia bersifat inklusif atas dasar hormat dan bila hormat bermakna kita iktiraf mereka, menerima kewujudan mereka, mendekati mereka kerana ia kecantikan agama kita,” katanya.


Jelas Dr Dzulkifli lagi beliau yakin pendirian PAN akan diterima parti lain dalam Pakatan Harapan (PH) termasuk PKR.


Kerana mendapat sokongan politik, maka kumpulan LGBT telah merasa diri mereka selamat. Itulah apa yang diusahakan oleh AMANAH (PAN) untuk kumpulan LGBT.


Numan Afifi, presiden Pelangi Campaign – kumpulan yang mempromosikan kesetaraan untuk golongan lesbian, gay, biseksual, transeksual (LGBT) telah mengadakan acara buka puasa 'Big Gay Iftar' minggu lalu di Bangsar, Kuala Lumpur. Kenyataan di Malaysiakini adalah usaha untuk mendapat iktiraf daripada masyarakat.

Bagi lebai, AMANAH (PAN) mungkin boleh menerima maksiat mereka, tetapi Allah s.w.t. yang mencipta mereka telah menyatakan dengan jelas melaui Rasulullah s.a.w. pengamal LGBT ini harus bertaubat jika mereka mahukan kerdahaan ALlah s.w.t

Kita bukan nak campakkan kumpulan ini ke laut sebagaimana hujah Dr. Dzuklifli (PAN). Kita nak mereka ini diberikan kesedaran tentang Islam, tentang ketaatan kepada Allah pencipta kita. Tentang menerima apa yang telah Allah jadikan supaya kita menjadi manusia yang taat kepada Penciptanya. Jika pengamal LGBT setelah diajak bertaubat tapi berkeras juga menolak? Apakah hukuman setimpa dengan mereka?

Hukuman bagi para pelaku maksiat ini dalam Islam menurut pendapat yang kuat berdasarkan dalil adalah dibunuh, sebagaimana sabda Rasulullah SAW.

عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : مَنْ وَجَدْتُمُوهُ يَعْمَلُ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ فَاقْتُلُوا الْفَاعِلَ وَالْمَفْعُولَ بِهِ
Dari Ibnu Abbas ra. ia berkata, “Rasulullah SAW. bersabda: “Barangsiapa yang kalian dapati melakukan perbuatan kaum Luth, maka bunuhlah kedua pelakunya.” (HR. Tirmizi, Abu Daud, Ibnu Majah, Ahmad, hakim dan Baihaqi).

Itulah hak mereka kalau mereka berdegil bukan diberikan keahlian, bukan diberikan hak dan bersama dengan mereka memperjuangkan hak asasi kononnya. Hak bersuara dan macam-macam hak sehingga ajaran Islam sendiri diabaikan.

Mana mereka nak letak dihadapan Allah? Apa yang ahli parti AMANAH (PAN) termasuk IKRAM nak menjawab disisi Allah s.w.t. nanti.

Kenapa memilih AMANAH (PAN) parti yang penuh dengan kecelaruan?



Share this article :
 

+ comments + 14 comments

June 16, 2017 at 4:52 PM

Agenda Liberalisme @ LGBT dibawa oleh Freemanson-Illuminati.

Puok2 Liberalisme @ LGBT ni tahu majoriti umat Islam Malaysia tolak kesesatan mereka.

Namun begitu, agen2 propaganda & provokasi mereka di media sosial & mass-media bergerak secara terancang dan berstrategi 'berkempen' aktiviti & pandangan sesat mereka bagi menampakkan mereka 'semakin besar', 'semakin berani' dan 'semakin mendapat perhatian'.

Pendedahan aktiviti & pandangan sesat mereka oleh media2 tertentu semakin rancak menjelang PRU ini.

Mereka sangat2 berharap akan ada segelintir atau individu orang Islam Malaysia yang 'hilang sabar' dengan karenah mereka, lalu bertindak diluar batas agama & kemanusiaan.

atau mereka akan 'cipta' watak sedemikian dan melakukan 'keganasan' terhadap kumpulan mereka sendiri demi meraih simpati serta sokongan internasional.

Mereka menabur 'rempah2 beracun' dalam kemelut sosial-politik & ekonomi negara bagi mengalih pandangan terhadap isu2 yang lebih utama.

Anonymous
June 17, 2017 at 6:21 AM

Menjawab kpd persoalan article ini. Keberanian group penyokong lgbt ini ialah lebih kpd keberandaian mereka drpd keputusan pru yg lalu. Mereka memandah rendah pegangan agama umat2 Islam di Malaysia ini dgn berandaian gelombang rakyat itu bergerak seiring dgn idea modenisasi dan liberisasi. Selain itu group2 ini juga sbnrnya menumpang teduh dibawah politik pembangkang ie ph...gerakan mereka2 ini samada secara terang terangan seperti dap atau sembunyi sembunyian drpd pemimpin Islam sendiri spt pan atau 'ulamak2' sekular yg menyokong dap ini secara 'sipi2' bak kata org...

Tak mengapalah klu itu ujian yg Allah izin utk diberikan kpd kita...paling penting kita umat Islam Islam sejati yg menyokong perjuangan Islam ini teruskanlah usaha tanpa mengharapkan dlm bentuk apa pertolongan Allah itu bakal tiba. Tdk mampu drpd usaha fizikal sekuran kuranya melalui doa...berdoa agar keharmonian Islam dan pegangan sejati ahlussunnah waljamaah terpelihara dihati umat Islam. Samada kemenangan melalui politik atau tidak itu kita serahkan sepenuhnya kpd Allah. Yg penting umat Islam istiqomah memperjuang dan mempertahankan Islam di Malaysia..aminn...

Anonymous
June 17, 2017 at 12:06 PM

Ahli2 Pas yg memang istiqomah dgn perjuangan parti. Hujan, panas waima ribut dan taufan, ahli2nya tetap bersama parti.
Sayangnya Parti di bawah pimpinan lebai mulut kohong sekarang dah buang jauh-juah istiqomah melawan kebejatan pemerintah. Pemerintah yang makin bejat, parti dah tak hiraukan, tapi ahlinya berbesar dada konon kami istiqomah dgn pimpinan.

Aku dulu pun begitu juga. Kini dgn maklumat berlambak-lambak, dan bila pecahnya paeti, bekas pimpinan yg keluar parti memberitau secara terperinci sebab2 sebenar perpecahan.
Woww! Baru lah aku tau yang Mr presideng la puncanya dalam parti!
Dalam diam-diam menghantar anak Mat Isa pi bincang dgn umno utk berUG.
Dengan tak sedar ke diri perintah agar parti buat U-turn supaya bergambung dgn Umno selepas Pru2008
Dengan rakus melanggar ketetapan parti dgn membawa usul RUU355 secara persendirian.

Soal di sini,boleh ke orang sebegini khianat kpd perjuangan memimpin parti?
Ahli2 bawahan yg tak tau sebab, memangla istiqomah krn mereka bukannya boley fikir apa-apa pun selain daripada walak,walak,walak dan istiqomah membuta tulikan diri sendiri.

Anonymous
June 17, 2017 at 12:19 PM

Yang khianatnya (kpd perjuangan parti), dia
Yang baruanya (ejen umno), dia
Yang brokernya (supaya ahli terima), dia
Yang tololnya (bodoh, ditipu umno), dia
Yang anak butir taiknya, parti dia

Itu lah sifat mr presideng sebuah parti, tapi masih lagi disanjung tinggi oleh Mat Joe empunya blog ini.

June 17, 2017 at 11:12 PM

Sebagai pemimpin ada autoriti untuk buat keputusan drastik berdasarkan keadaan.. untuk kebaikan Islam dan selainnya. Ahli bawahan ? Ya itulah mendidik istiqomah.. sebagai ketua keluarga (suami) pun gitulah. kadang tak perlu bagitau isteri/anak untuk sesuatu keputusan. Kadang perlu keputusan kolektif untuk sesuatu tujuan. tak gitu ? :)

Anonymous
June 18, 2017 at 6:56 PM

Maklumat berlambak mmg penting tuan. Tapi paling penting rajin membaca dan teliti semua article drpd both side. Klu rajin buat research tuan tak jadi lagu ni. Sy sendiri ikuti rapat Husam Musa utk cari kebaikan dia. Ceramah dia saya akan cari full version. Bukan yg dipotong2. Isi2 kata2 dia akan saya buat research dulu kesahihan. Hasilnya cukuplah saya katakan mengecewakan..sebahagian besar kata2 Husam kalau didalam bentuk tuduhan ialah kata2 dusta. Yang benar hanyalah kata2 yg bersifat umum. Bersifat umum ni contohnya macam ekonomi malaysia makin teruk, rasuah dlln. Itupun ada juga sebahagian drpd analogi yg dibuat husam dlm bidang ekonomi boleh dibidas umno kalau penyokong umno rajin membaca dan buat research....fakta yg diberi husam kadang2 yg betul tu pun boleh jadi cacat sebab ulasan dan tokoh tambah yg dia buat sekadar nak 'gempakkan' pendengar especially kpd pendengar yg kurang rajin.

Anonymous
June 23, 2017 at 5:56 AM

12: 19 ni apekebenda punye komen buat semak. Orang cerita pasal lgbt dia pi cerita benda lain...Bukannya dia nk nafikan yg parti 'amanah' sokong lgbt. Nmpk sangat org2 mcm ani zonneveldi ni wujud kat Malaysia adalah disebabkan wujudnya jenis Melayu2 songsang yg ada dlm pan. Dh la si ani ni sembahyang jadi imam kpd lelaki lepas tu boleh nikahkan lelaki sesama lelaki!! Saper yg protect org2 mcm ni kat Malaysia ni klu tak politik drpd pakatan harapan?

Anonymous
June 23, 2017 at 6:32 AM

Kalau nak ikut cara zulkifli ni tentang hak. Penagih dadah tu pun boleh minta hak dia.

Penagih dadah selepas ini bolehlah bagitau yg menagih dadah itu hak mereka...terpulanglah kepada mereka samada kesan baik buruk kepada tubuh mereka...itu tubuh mereka yg punya...then kemudian datanglah hero pembela semua jenis ummah zulkifli buat statement ''mereka sebenarnya wujud. Adakah perlu kita mencampak mereka ke dalam laut, buang ke gunung atau sumbat mereka ke penjara ataupun bunuh mereka?” cuma mungkin zul senget ni akan tambah sikit ''klu mereka nak sakit aids ke apa terpulanglah itu hak mereka asalkann yg paling penting masa undi nanti masih boleh berjalan utk turun pi pangkah pan''...inklusif la sangat ye

August 5, 2018 at 8:46 AM

Ia ada untuk memberikan kebebasan kepada Kemanusiaan. Organisasi ini aman. Illumminati berada di semua bahagian dunia. Organisasi ini mengalu-alukan setiap orang untuk menyertai. Tidak ada pengorbanan manusia dalam bentuk apapun di Illuminati.

Kami mengambil orang, semua jenis, lelaki, wanita dan orang muda. Untuk menyertai Illuminati, hanya mengambil masa 30 minit, menjadi kaya hanya boleh mengambil 2 jam. Kami mempunyai banyak kelebihan dalam Illuminati.
Kami memberi ahli kami $ 3,000 setiap minggu.
Kami memberi ahli kami $ 2,000,000 / = setiap bulan.
Ahli kami bebas untuk pergi ke mana-mana negara pilihan mereka pada bila-bila masa.
Sekiranya seseorang memberi kami ahli, kami memberi orang itu dengan segera $ 1000 US Dollar setiap orang yang dia bawa untuk menyertai kami.
Ramai orang telah menyertai kami, Pastors, Pemuzik, Usahawan, Guru, Selebriti, Peladang, Pelakon Filem. NGO dan lain-lain yang tidak dapat kami jelaskan di halaman ini.

Sertai kami hari ini dan menjadi kaya, hantar e-mel ke: illuminatisupreme01@gmail.com
Anda boleh menyertai hari ini dan mengubah hidup anda. atau hubungi kami di whatsapp +2349038521315

October 11, 2018 at 12:23 PM

LGBT akan dimusnahkan dengan segera sebelum terlambat.
aku dapat rasakan rupanya inilah terjadi di negara kita.itu pun saya berada di asrama banyak golongan LGBT dekat asrama sekarang ini aku rasa terhina dan sengsara apabila berjumpa dengan golongan ini. Aku tetap menentang LGBT ini rasa nak tawan LGBT kena buat siasatan dengan dia kalau dia golongan itu maka hukuman sebat 100 kali. itu pendapat saya sahaja... generasi sekarang ini saya nak pesan LGBT tidak patut ada dalam negara ini kita patut hapuskannya.ingat dunia ini hanya sementara aja kita berpijak ke bumi yang nyata. itu pesanan saya kita tak nak Allah murka bila ada maksiat walaupun kita tak lakukannya...

October 14, 2018 at 3:24 PM

Aku penyokong kuat gerakan LGBT malaysia.. Selagi ada penyokong kuat, selagi tu kami akan terus berdiri.. Dan kami berdoa agar Allah s.w.t membantu kami memenangi hak kami.. Kau semua homophobia hati gelap fikiran negatif

December 22, 2018 at 12:42 PM

Tolak LGBT. Buat apa sokong?? Yang sokong LGBT nak rosakkan maruah agama ke???. Sedangkan dalam Al-Quraan pun kisah golongan kaum nabi Lut diazab oleh Allah SWT. Tak nak amik pengajaran ke wahai orang yang berakal.

April 24, 2019 at 10:00 AM

WAHHHH

September 10, 2019 at 10:24 PM

Hei nama saya adalah Jessie Aatiya saya dari Asia, saya di sini untuk bersaksi bagaimana saya menjadi pelakon Super di seluruh dunia, dengan perintah Freemasonry, saya sangat mencari bantuan, apabila seorang kawan saya yang merupakan pelakon yang paling popular di Singapura , memberitahu saya tentang perhimpunan Freemasonry, selepas tahun penentuan menjadi salah satu daripada 10 pelakon Top di seluruh dunia, akhirnya saya mendapat dihubungi dengan bantuan Lord Davis, kini saya gembira dengan apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan hari ini, selepas saya telah mendaftar penuh , Saya menyertai perhimpunan, saya menerima jumlah €50,000,000 sebagai manfaat saya dan gaji bulanan saya, yang €800,000 juga saya diberi dilindungi, kemasyhuran, pengaruh kuasa e. t. c, satu perkara yang saya mahu untuk membetulkan adalah bahawa, Freemasonry tidak melakukan pengorbanan manusia atau menyakiti sesiapa , jika anda baru sahaja dimulakan mereka akan memberikan anda benih kekayaan dan memberkati anda dengan kebijaksanaan, kuasa, pengaruh e. t. c anda perlu berjaya. Satu lagi perkara adalah bahawa masyarakat mempunyai berkat khas untuk ahli politik, pemain bola sepak, dan bintang Super. Sebagai ahli Freemasonry adalah keputusan peribadi, masyarakat tidak memaksa atau mohon orang untuk menyertai mereka. Saya menyertai kerana saya mahu mencapai impian dan matlamat saya dalam kehidupan, tiada siapa yang memaksa saya, dan saya sangat gembira untuk menjadi ahli hari ini kerana mereka telah menyumbang banyak kepada kehidupan saya dengan membuat saya salah satu pelakon yang popular di dunia. Jika anda berminat untuk menyertai Freemasonry ibu pejabat kenalan melalui e-mel: unitednationalmasons@protonmail.ch atau WhatsApp European Union, +31687718900 untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menyertai perhimpunan.

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger