MAIS selepas mesyuarat jamu “JAHEAIK” makan pun PAN buat fitnah


Rombongan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JAHEAIK) bersamanya Ustaz Nasruddin Daud telah menerima taklimat oleh Majlis Agama Islam Selangor (MAIS). Kunjungan ini antara lain adalah bertukaran pandangan berkaitan isu-isu semasa termasuklah sekali RUU 355.

Menjadi kebiasaan tuan rumah akan menghidangkan makanan kepada tetamu yang hadir.

Persoalannya timbul kenapa puak-puak PAN dan IKRAM sakit hati sangat dengan rombongan Jabatan Hal Whwal Agama Islam Kelantan dan Majlis Agama Islam Selangor sehingga menyebar luas gambar makanan disediakan oleh MAIS seolah-olah perkara itu berdosa besar.

Kenapa mereka cuba mengaibkan usaha martabak dan memperkasakan Undang-undang Syariah Islam di Malaysia.

Kenapa mereka cari kesalahan demi kesalahan untuk menghalang undang-undang Islam diperkasakan di Malaysia ini?

Apa mereka nak jawab disisi Allah nanti, memanipulasikan jamuan MAIS kepada JAHEAIK atas niat nak rosakkan usaha memperkasakan undang-undang Syariah di Malaysia?


Ustaz Ahmad Awang Supporters bukan nak bantu RUU 355 tapi menjadi tukang fitnah untuk mencacatkan usaha ke arah mempekasa Undang-undang Islam. Kemudian bandingkan dengan mesyuarat Tok Guru Nik Abdul Aziz sedangkan ini jamuan MAIS di Selangor. Kenapa suka buat fitnah?


Semua geng parti PAN menyiarkan ini secara serentak menyarang PAS atas isu ini. Ini kerja puak PAN dan IKRAM menjatuhkan PAS Kelantan. Mereka akan bangga jika PAS hilang Kelantan benarnya hadis nabi orang yang dengki dan hasad akan rasa senang hati jika musuh mereka jatuh atau binasa. INI KONONNYA PARTI NAK PERJUANGKAN RAKYAT??


 Kalau si Sohaimi Al;i yang saya telah menulis sebelum ini cybertropper UMNO yang kini bekerja untuk parti PAN cuba mengaitkan Presdien PAS dengan manipulasi gambar Presiden PAS dengan menyembunyikan gambar Dr Zulkefly serta Husam Musa.


Kenapa puak PAN tak tunjuk gambar yang ini??


Kenapa puak PAN sanggup buat apa sahaja untuk jatuhkan PAS sehingga sanggup menghalang akta RUU 355 daripada diperjelaskan kepada rakyat?

Mana KeIslaman mereka sehingga FITNAH menjadi mainan. Manipulasi keadaan untuk burukkan pimpinan PAS telah menjadi tidak apa, sedangkan pada masa yang sama mereka ini solat mengadap Allah?? Tidak beza mereka dengan UMNO betullah mereka adalah TONGKAT UMNO. Menjalangkan kerja UMNO untuk menjatuhkan PAS dan Islam.


Share this article :
 

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger