Ada video seks “Mat Said” pulak?


Semua orang tahu bila Anwar Ibrahim menentang Tun Mahathir maka Anwar di tuduh dengan tuduhan liwat. Masa tu ramai pemikir politik membuat anggapan tuduhan itu tidak bijak dari segi politik adalah lebih baik menuduh Anwar dalang Amarika atau menjual rahsia kerajaan. Tapi nampaknya tuduhan liwat membuatkan Mahathir berjaya menyekat Anwar walaupun Tun Mahathir hampir tergugat.

Kemudian bekas Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin pula dituduh ada hubungan sulit bersama isteri seorang ahli perniagaan. Tuduhan itu mendakwa Muhyiddin menjalin hubungan bersama isteri seorang ahli perniagaan sejak beliau menjawat jawatan di Kementerian Pertanian lagi.
Beliau turut mendakwa Muhyiddin menyara wanita tersebut RM20,000 sebulan disamping pemberian RM5 juta di Singapura selepas Muhyiddin menyerang Najib Razak.

Kini sekali lagi isu perempuan digembar-gemburkan dalam UMNO. Tapi kali ini mengenai Ahmad Said bekas Menteri Besar Terengganu.

Rupanya UMNO dah macam darah daging, bila bergaduh sesama sendiri isu seks mesti terbongkar. adalah pimpinan yang buat perangai yang diluar kota pemikiran kita.

Politik UMNO adalah politik kotor, yang mendidiknya sudah pasti 'master' 22 tahun yang memimpin.

Penyebaran kononnya ada video seks Mat Said terkeluar bila Mat Said mengugut pimpinan UMNO. Kata Mat Said, “Saya tidak mahu cerita perkara sebenar di Terengganu sekarang. Kalau saya dedahkan malu semua orang, malu Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak).

“Jangan main-main, ada benda, takut orang malu. Saya korbankan diri saya, saya sanggup melawan Perdana Menteri kerana rakyat Terengganu ‘terhutang’,”  katanya lagi.

“Saya tak boleh cerita sekarang, saya tunggu tindakan atau komen-komen daripada Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri (Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi) atau Setiausaha Agung UMNO (Datuk Seri Tengku Adnan Mansor),”ujarnya.

Ekoran ugutan itu, blog pro-UMNO telah menyerang Mat Said.  Malaysia Respons  menulis bahawa mereka ada video Ahmad Said dikatakan mempunyai video seks serta gambar yang tidak sesuai dilihat oleh mereka yang dibawah umur 18 tahun.



Bagaimana agaknya respons Ahmad Said tatkala membaca artikel berita ini yang mungkin bakal mendedahkan skandalnya dengan seorang wanita yang seringkali mendakwa dirinya dicabuli oleh Ahmad Said, setiap kali dia datang menghadap Ahmad Said.
Selain daripada blog Malaysia Respons, satu lagi blog lama juga dihidupkan semula Ajil Post turut mendedahkan salahlaku seks seorang Adun dan individu tersebut berkemungkinan adalah Ahmad Said. Cerita lama ini diviral semula.


Lu mahu dengar cerita ke. Sekarang sudah heboh di KL ada satu video sex seorang YB di sebuah negeri tersebar di Kuala Lumpur. Gua belum terima video itu tetapi sudah ramai orang cakap tentang video tersebut.
Hebat video itu yang melibatkan seorang YB dengan bini orang. Gua tatak mahu
Media sosial kini juga membuat "screen capture" isu-isu semasa Ahmad Said menjadi MB untuk diviralkan dengan tuduhan seks.

Nampaknya UMNO dengan seks ni tak boleh lekang. Dulu semasa Tun Mahathir keluar UMNO zaman Pak Lah terdengar cerita kononnya Tun pun ada isteri seorang berbangsa Cina.

Kenapa budaya fitnah telah menjadi suatu amalan politik di Malaysia. Kenapa perlu fitnah untuk menjatuhkan sesama sendiri. Saya melihat parti PAN pun telah menjadikan fitnah suatu budaya politik mereka. Tidak hairan setiap hari cybertropper parti PAN akan menyerang PAS dengan pelbagai isu yang remeh yang direka-reka untuk menunjukkan kononnya pimpinan PAS terutama PAS Kelantan sedang menghadapi masalah.

Mereka yang menyerang ini tidak rasa bersalah sedangkan Allah telah memberikan peringatan tentang amalan fitnah ini boleh menyebabkan kita bengkrap di akhirat nanti.

Rasulullah s.a.w. bersabda: “Tahukah kamu siapakah orang yang muflis?”
Para sahabat menjawab: "Bagi kami orang yang muflis ialah orang yang tidak memiliki wang mahupun hartabenda”.

Lalu Rasulullah SAW bersabda lagi: "Sebenarnya orang yang muflis dalam kalangan umatku ialah mereka yang pada hari Kiamat datang dengan membawa pahala amal solat, puasa, zakat dan haji tetapi semasa di dunia mereka pernah mencaci maki orang, menuduh tanpa bukti, memakan harta dengan zalim, membunuh dan memukul sesuka hati. Lalu pada hari kiamat, orang yang di zalimi akan menerima pahala amal si penzalim. Jika pahala amalnya telah habis (diberikan) sedangkan kesalahan dan dosanya semasa di dunia kepada orang yang tidak berdosa masih banyak, maka Allah S.W.T akan memberi pula dosa orang yang dizalimi itu kepadanya sehingga semakin berat bebannya, lalu Allah S.W.T campakkan dia ke dalam neraka.” (Riwayat Muslim).

Share this article :
 

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger