Mujahid Cuba Dedah Punggung Najib, Tapi...Malangnya Punggung Mujahid Sendiri Berkurap!


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak digesa menegur rakannya Presiden Amerika Syarikat Donald Trump yang telah mengongsikan video anti-Islam di laman Twitternya.

"Sekurang-kurangnya PM kita perlu tegur. Apalah guna jumpa Trump tapi tak guna hubungan baik untuk tegur Islamofobia Trump," kata Naib Presiden AMANAH (PAN/IKRAM) Datuk Mujahid Yusof Rawa kepada Malaysiakini.

Komen pendek aje daripada lebai..


Mujahid Rawa ni kan banyak kali buat perjumpaan dengan kumpulan G25 dan Sister In Islam. Tak ada hati ke Mujahid nak ulas pasal Datin Noor Azimah tak setuju dengan pelajar sekolah sebelum balik ke rumah kena solat zohor berjamaah? Datin Noor Azimah, chaiman PAGE yang juga ahli G25.

Satu lagi.
Takkan Mujahid Rawa tak nak tegur Hanipa Maidin pasal Atheis itu agama?

Lebai respek juga kepada Dr Mariah dia buat teguran. Takkan Mujahid Rawa nampak kurap Najib aje.. Kurap sendiri macam mana?

Bila lebai menulis pasal ini, jangan engkau orang kata lebai sudah sokong Najib.
Najib dan Mujahid Rawa sama aje, Guna Islam untuk kepentingan politik.

UMNO dan AMANAH (PAN/IKRAM) ini semuanya perosak bangsa dan agama.


Share this article :
 

+ comments + 12 comments

Anonymous
December 5, 2017 at 9:56 AM

BALIK LA MUJAHAT. SURUH REJIM ABUYA PENANG TU TOBAT DULU

http://www.ismaweb.net/2017/08/20/kit-siang-bohong-kata-tak-anti-islam-melayu/
Kit Siang Bohong Kata Tak Anti-Islam, Melayu


Oleh Siti Fatimah Ishak

BANGI, 27 Zulkaedah 1438H, Ahad – Kenyataan penasihat parti rasis dan cauvinis DAP, Lim Kit Siang yang mendakwa dirinya tidak anti-Melayu dan Islam jelas menunjukkan dia bercakap bohong.

Ibarat sudah terang lagi bersuluh, Timbalan Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), Aminuddin Yahaya berkata, Kit Siang tak perlu berselindung atau cuba menunjuk baik, hakikatnya semua orang tahu dia memang anti-Islam dan Melayu.

“Saya tak tuduh dia. Tetapi tindakan dan kenyataan dia bersama DAP sebelum ini secara lantang sudah jelas menampakkan memang anti-Islam.

“Banyak sikap DAP anti-Islam. Mereka sokong Interfaith Council (IFC), mereka tuntut kebebasan untuk orang Islam murtad. Mereka terlibat dengan COMANGO. Mereka juga yang tuntut supaya dibenarkan seks songsang dan tidak dikategorikan sebagai jenayah.

“Mereka memperlekeh institusi agama, bahkan mereka juga yang menyokong penggunaan kalimah Allah oleh orang Kristian. Titah Sultan mereka tidak terima dan secara jelas mereka menyatakan menolak hak keistimewaan orang Melayu dalam Perlembagaan.

“Mereka melobi negara luar tekan kerajaan Malaysia untuk lawan Perlembagaan. Mereka menolak Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan, mahukan bahasa lain sama taraf. Mereka juga minta kerajaan iktiraf Sijil Peperiksaan Bersepadu (UEC).

“Adakah itu tidak anti-Islam? Itu baru sedikit. Hakikatnya banyak lagi tindakan Kit Siang dan pimpinan DAP ini memang anti-Islam dan anti-Melayu,” katanya ketika dihubungi Ismaweb.

Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Kit Siang yang mendakwa tidak pernah anti-Melayu atau anti-Islam.

Semalam Kit Siang berkata, tidak masuk akal untuk menjadi anti-Melayu atau anti-Islam jika seseorang mahu menjadi rakyat Malaysia.

Anonymous
December 5, 2017 at 10:23 AM

Parti Kuali tajaan persatuan Ikelam dan parti kafir harbi ultra kiasu roket dipimpin oleh pemimpin-pemimpin Melayu liberal yang menyebarkan ajaran sesat ciptaan manusia sesat seperti sekularisme, liberalisme, pluralisme, feminisme dll yang bertentangan dengan ajaran Islam. Mereka menghalalkan yang haram seperti kemungkaran, kesesatan, murtad, LGBTQ, atheis yang menolak tuhan. Mereka juga bersekutu dengan parti dan NGO kafir harbi dan liberal menentang, menghina dan memfitnah ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam yang menjadi rakyat majoriti. Tindakan mereka ini amat bertentangan dengan ajaran Islam iaitu amar makruf wa nahi mungkar. Mereka sepatutnya mengucap dua kalimah syahadah semula dan melakukan taubat nasuha

December 5, 2017 at 1:43 PM

Orang Islam mahu lim kit siang bercakap dan berfikiran seperti seorang Islam???

Maka barulah lim kit siang diiktiraf tidak anti Islam?

Orang seperti lim kit siang ini dan 1000 kali lebih teruk darinya bersepah di zaman Rasulullah.

Adakah kemenangan Rasulullah ke atas mereka menggunakan kaedah membenci memaki sepenuh hati?kekerasan?, perang? dan pedang???

Semuanya kerana hidayah kelembutan, kesederhanaan, akhlak Rasulullah.

Siapa orang Islam di Malaysia khususnya orang politik yang boleh diambil contoh untuk malaun seperti lim kit siang untuk dijadikan contoh dihormati dan disegani.

Kita ada Melayu Islam penyamun..
Itu kita nak ajak orang bukan Islam hormati institusi Melayu Islam..

Fatwa Hadi kapirkan orang umno..yang Islam pun dikapirkannya..
Tiba² nak dakwah orang masuk Islam?


Tanya mualaf?
Kenapa masuk Islam..?
Kalau tengok perangai orang melayu..susah le sikit nak masuk Islam.
Majoriti masuk kerana keindahan Islam itu sendiri, Al Quran adalah akhlak Rasulullah..

Kesimpulan - jangan gelojoh sangat salahkan lim kit siang.

Anonymous
December 5, 2017 at 3:43 PM

Wah kluangay barua ternakan parti ultra kiasu kafir harbi sibuk menggunakan hujah putar alam untuk membela pemimpin kafir harbi dan parti ultra kiasu kafir harbi yang berani menghina , memfitnah dan memomok-momokkan ajaran Islam, menghasut orang ramai membenci, memusuhi dan menentang agama Islam, ulama Islam, mufti Islam dan institusi Islam seperti jabatan agama Islam, mahkamah syariah dll dan menafikan hak umat Islam untuk mengamalkan ajaran Islam di negara ini. Bahkan kepala bapak parti kafir harbi ini mempunyai agenda evangelis untuk menyesatkan dan memurtadkan umat Islam. Maka kita tidak merasa hairan melihat parti kafir harbi ini bekerjasama dengan parti dan NGO liberal untuk menghasut umat Islam melakukan kemungkaran , kesesatan dan murtad dengan bebas tanpa sebarang halangan. Bahkan parti kafir harbi ini bertanggung-jawab merobohkan berpuluh kampung dan gerai perniagaan umat Islam. Parti ultra kiasu kafir harbi ini juga berusaha menghapuskan perlembagaan negara yang menjamin hak agama Islam dan umat Islam di negara ini. Ini bererti pemimpin-pemimpin parti ultra kiasu kafir harbil jelas mengancam agama Islam dan umat Islam.

Anonymous
December 5, 2017 at 3:53 PM

Jika kita membaca komen yang ditulis oleh kluangay, kita akan melihat bagaimana kluangay membela kepala bapak ultrakiasu sambil memfitnah ulama Islam dan umat Islam. Ulama Islam dan umat Islam di negara ini adalah contoh Muslim yang baik kerana mereka membenarkan orang kafir mencari rezeji, mengamalkan budaya dan agama kafir mereka dengan bebas di negara Islam. Sebaliknya puak kafir sentiasa mencabar dan menghina agama Islam dan umat Islam. Kita mencabar kluangay untuk menunjukkan bukti yang jelas dan kukuh tentang dakwaan kluangay terhadap TGHH.

Anonymous
December 5, 2017 at 3:58 PM

Jika kita membaca komen yang ditulis kluangay macai ternakan ultra kiasu dengan teliti, kita akan dapati komen tersebut membawa mesej konon ulama Islam dan umat Islam tidak bermoral dan orang kafir semuanya 'suci' dan maksum. Kita cabar kluangay membuktikan orang kafir tidak pernah melakukan kesalahan.

Anonymous
December 5, 2017 at 4:09 PM

Kluangay macai dedak ternakan LGE juga cuba memutarbelitkan dan menafikan fakta sejarah tentang Islam. Fakta sejarah memberitahu kita bahawa Rasulullah s.a.w. dan tentera Islam pernah berperang berulang kali menentang kafir harbi kerana kafir harbi mengancam agama Islam dab umat Islam. Ini bererti kaedah dakwah Rasulullah bergantung kepada situasi semasa.

Anonymous
December 5, 2017 at 4:29 PM

Kluangay menulis komen kononnya kita umat Islam mesti berlembut dengan kafir harbi yang memusuhi agama Islam dan umat Islam. Seolah-olah kluangay mahu musuh Islam bebas memijak kepala umat Islam demi 'kelembutan & kesederhanaan'. JAWAPAN untuk kluangay: Allah berfirman "Nabi Muhammad s.a.w. ialah RasulAllah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersukap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), ...." Surah Al-Fat-h:29.

Anonymous
December 5, 2017 at 4:33 PM

Pembetulan ralat 'bersukap' dalam komen 4:29pm. Perkataan yang betul ialah 'BERSIKAP'.

Anonymous
December 5, 2017 at 4:37 PM

Awas! Kluangay adalah cybertrooper ternakan parti kafir harbi yang sentiasa menyebarkan pelbagai fitnah dalam pelbagai websites terhadap agama Islam, ulama Islam, parti Islam dan umat Islam yang menentang kafir harbi, kemungkaran dan kesesatan.

Anonymous
December 8, 2017 at 12:14 PM

Nauzubillah PH menang, skrg pun terang2 sokong ateis,lgbt,sis dll,kalau menang memang jahanam agama islam, dia kan buat ikut kepala dap,kita islam sepatutnya tarbiyyah org kapir,ini dah terbalik

Anonymous
December 11, 2017 at 11:47 AM

Jauhi golongan liberalis agama yg merosakkan agama secara halus.

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger