BERSATU Jangan buat Kerja bodoh Macam Parti PAN


Bekas Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Mahathir, yang juga Naib Presiden Bersatu berkata BERSATU mendapat sambutan menggalakan apabila penyertaan terhadap parti itu kini mencecah 500,000 ahli.

Kenyataan ini adalah susulan daripada kenyataan Jawatankuasa Penaja Bersatu, Anina Saadudin yang berkata Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) mengulang cetak borang keahlian berikutan sambutan keahlian parti luar biasa yang diterima pihaknya.



Pasal ahli setengah juta, saya rasa kita patut berpada-pada dan jangan keterlaluan dalam membuat kenyataan. Banyak parti-parti baru sebelum ini telah membuat kenyataan seperti ini tapi kesudahannya tak kemana pun.


Kita tidak lupa, dulu 1983 parti Hamim yang keluar daripada PAS mendakwa 10,000 borang habis dan terpaksa ulang cetak. Tapi sekarang mana perginya parti bernama HAMIM ini?

PAN pun sama, Mat Sabu buat kenyataan, Salahuddin Ayub buat kenyataan kononnya ahlinya telah mencapai 100,000 orang seluruh negara. Tapi hakikatnya ahli hanya meningkat daripada 17k kepada 20k sahaja itu ada arahan setiap ahli IKRAM diwajibkan menyertai parti PAN.

Pendedahan oleh Raja Petra dengan statistik parti PAN sangat mengaibkan Salahudin Ayub kerana berbohong dalam membuat kenyataan. (sila ruju di sini)





Oleh itu saya sangat berharap parti BERSATU jangan buat kerja bodoh macam parti PAN.




Share this article :
 

+ comments + 2 comments

Anonymous
October 14, 2016 at 5:22 PM

Ni lagi sekor blogger keldai. Yang pergi ambil fakta dari RPK tu apa kejadahnya..? Aku nak sangat tengok orang seperti RPK, Jamal Tongkol, Ali Tinju dan Azalina Tomboy menyerahkan borang bagi menjadi ahli PAS . Barulah PAS mempunyai aura yang lebih memberangsangkan.......

May 6, 2017 at 12:21 AM

Sesiapa yg diberi petunjuk oleh Allah, tidak sesat dia.
Sesiapa yg Allah sesatkan, tiada siapa boleh beri petunjuk kepadanya.

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger