Rupanya Mulut Saifudin Tersumbat DEDAK!!


Patutlah semenjak akhir-akhir ini kerja Saifudin Nasution menyerang PAS. Hari-hari dia kutuk PAS. Rupanya DAP beri dia ini dedak (memijam istilah Tun Mahathir). Saifudin Nasution ini adalah "pemakan dedak tegar". Semua jenis dedak dia makan DEDAK UMNO, Kemudian DEDAK PAS (Dalam PAS pun ada juga pemberi dedak tapi semuanya dah jadi PAN... ini lebai cerita kemudian), DEDAK PKR dan terakhir DEDAK DAP

Lebai pernah menulis sebelum ini, Saifudin Nasution ini pernah menjadi ahli PAS, bukan sekali malah dua kali. Jika menggunakan No. KP 6984735 (lama Saifuddin Nasution) adalah ahli PAS bernombor 0226743 iaitu mendaftar terus tanpa Cawangan. Menggunakan KP baru 631207715005, Saifuddin Nasution adalah ahli PAS Pokok Sena, Cawangan Kampong Sakan pada 8 Jan 2007 no ahli 0828715.

Saifuddin Nasution selepas tewas dalam pilihanraya 2004 di Kedah, dia berundur dari PKR dan mendaftar diri sebagai ahli PAS di cawangan Pokok Sena. Saifuddin berhijrah ke Kelantan, kerana isterinya adalah anak tempatan Machang. (Dia terpaksa mendaftar semula sebagai ahli PAS kerana keahlian PAS pertamanya gugur setelah dia masuk UMNO)
Ketika itu Saifuddin memohon kerja dengan Husam Musa (exco ekonomi PAS Kelantan) dan Husam telah memberi kerja sebagai Pengarah Urusan Yayasan Tok Kenali yang berfungsi untuk mengatur ceramah memperkukuhkan PAS Kelantan termasuk memperkukuhkan diri Husam di Kelantan bagi melobi menjadi MB selepas TG Nik Abdul Aziz. Husam semasa dia menjadi exco Kelantan dia banyak duit.

Dia boleh beli "kidefella" pengerak UMNO. Bayangkan RM4 juta dibayar untuk Kicdefella?? Untuk baiki imej PAS Kelantan? atau untuk memperkukuhkan diri Husam? Pembaca boleh membuat analisis. Lebai dah malas nak berhujah mengenai perkara ini.

Dia boleh cetak harakah untuk edisi Kelantan. Sambil cerita tentang Kelantan banyak cerita untuk menaikkan dia... ini semua lobi nak ganti MB. Tak percayai lebai. Boleh tanya Zul Solong, atau tanya Taufik. Atau anda boleh nya Lutfi Othman. Ketiga-tiga ni semuanya dah bekerja dengan AMANAH (PAN). Itu tak masuk lagi sponser meja terbuka makam malam Harakah melibat puluhan ribu ringgit.

Berapa orang dia sponser termasuk pembedehan Ahmad Lutfi yang melibatkan RM20K seorang. Dan banyak lagi kalau lebai tulis disini tentu artikel ini berubah menjadi novel...

Begitulah banyaknya duit Husam Musa semasa dia Exco Kelantan. Lebai tak tahu mungkin Husam Musa ini atuknya kaya atau dia menambung semenjak azali lagi melalui jin peliharannya.
Jadi jangan hairan bangunan PAS Salor Husam kata dia buat menggunakan duitnya sendiri. Tak ada satu sen pun duit derma. Anda mesti percaya jangan tak percaya!

Pada Kongres Khas PKR 2007, Anwar Ibrahim secara mutlak telah melantik Saifuddin Nasution sebagai Pengarah Strategik PKR walhal ketika itu Saifudin sudah menjadi ahli PAS dan bertugas sebagai Pengarah Urusan Yayasan Tok Kenali. Ini pun menyalahi TAHALUF SIYASI. PKR banyak kali "lenyek" PAS, tapi Presiden PAS Abdul Hadi pada masa itu masih berlembut.

Dulu Majlis Syura Ulama PAS tak benarkan Zulkifly Nordin jadi calon. PKR membelakangi tahaluf juga jadikan Zulkifly Nordin calon parti PKR. Apa jadi kepada Zul Nordin, bekas peguam Anwar? Tapi Abdul Hadi Presiden PAS masih bersabar dengan PKR termasuk DAP kedua-duanya suka "BULI" PAS semasa PAS dalam PAKATAN RAKYAT.

Semasa dalam PAS dulu (Ahli PAS pertama, menggunakan IC lama) Saifuddin bisnis tapi gagal, jumpa Anwar Ibrahim (UMNO). Anwar bagi DEDAK iaitu jawatan pensyarah U dan bergiat dengan Pemuda UMNO.

Duit tunai Saifudin Nusation sehingga 30 September 2017 ialah RM345K tersimpan dalam bank. Nilai rumah pasaran semasa 1.4juta. Kenderaan 383K. Tak banyakkan!

Gaji Saifudin Nasution yang tercatat ialah RM17K

Jadi kalau Saifudin pakai kereta mewah pun tak apa pasal gaji dia besar. Yang tak boleh pakai kereta mewah ialah Presiden PAS. Pakai aje mesti terima DEDAK DARIPADA NAJIB. Itulah bodohnya pemikiran geng HARAPAN (PAN/IKRAN). Dia tak tahu berapa lama Presiden PAS menjadi MP?? Dia ingat baru tahun ini. Presiden PAS ni MP dah lebih 30 tahun...



Ini anggaran kasar pendapat Presiden PAS iaitu sekitar RM90K sebulan. Apa nak hairan kalau Presiden PAS ada kereta mewah!



Tapi oleh kerana hati busuk, jahat dan bernafsu ada geng HARAPAN buat fitnah kepada Presiden PAS. Mereka ini Islam tapi Islam di masjid dan surau aje... tak ada penghayatan Islam dalam diri kerana DENDAN POLITIK. Ini termasuk penulis cikgu Hussyen.

Zaman dulu sekitar tahun 80an. Abdul Hadi Awang ini pakai kereta mewah dah. UMNO yang jaja fitnah. Tapi sekarang tugas UMNO telah diambil alih oleh geng AMANAH (PAN/IKRAN). UMNO goyang kaki. Ini bukan memberi tongkat kepada UMNO... kata mereka. Mereka peluk cium Najib pun tak apa... maksum!


Walaupun gaji 90K tapi rumah ABdul Hadi seperti orang kampung biasa (Orang kampun pun sekarang rumah batu). Ini mereka tak boleh nak nafi. Hanya ada blogger jahat ambil gambar Abdul Hadi sambut tetamu di hotel. Mereka manipulasi. Ini jenis manusia kalau dah busuk, mereka akan buat perkara busuk... dah jahat itu darah dagingnya. Apa lebai boleh kata LEBIH JAHAT DARIPADA UMNO. UMNO tu sudahlah jahat tapi mereka ini HARAPAN (PAN/IKRAM) lebih jahat daripada UMNO.

Berbalik kepada Saifudin Nasution

Dia ni beli beberapa buah kereta sebelum dapat DEDAK DAP RM12,000.00 Jadi dengan gaji yang kecil bagaimana Saifuddin membayarnya?? Itu pun dengan gajinya sekarang adalah RM17.7 K dia belanja RM12.3K.

Pening lebai fikir??
Mungkin dia spesis Husam juga gaji kecil tapi duit banyak!!


Share this article :
 

+ comments + 5 comments

November 30, 2017 at 5:27 PM

Rezeki dia rezeki dia..
Rezeki kamu rezeki kamu..

November 30, 2017 at 6:29 PM


Kluangman rezeki Presiden PAS aje halal untuk kamu fitnah?

November 30, 2017 at 7:15 PM

Dah saman kan?
Tungu je lah..

Anonymous
November 30, 2017 at 11:00 PM

Dedak special dap kelas premium...

Anonymous
December 3, 2017 at 2:49 PM

Bila khadam sifu roket makan dedak cap roket, otak mati mengejut terus jadi zombi penjaja fitnah untuk memfitnah parti Islam dan ulama Islam.

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger