Pakatan Harapan Buat Kerja Bodoh Fitnah PAS.... Apakah mereka fikir ahli-ahli PAS diam diri?


Hari ini lebai dapati Malaysiakini menyiarkan surat muhajir (berpindah) yang kononnya didakwa dibuat bagi memastikan kemenangan PAS di parlimen Shah Alam pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Surat bertarikh 25 Mei itu ditandatangani oleh Yang Dipertua PAS kawasan Shah Alam kononnya dikeluarkan kepada ahli-ahli PAS.

Hebat kerja mereka untuk membina persepsi buruk kepada PAS. Kenapa lebai kata begitu? Apa hujah lebai?


1.  Surat ini Malaysiakini lebih awal mengeluarkannya sedang tidak terdapat viral di "whatsapp panas" dan facebook. Soalan daripada mana Malaysiakini dapatkannya? Kita sudah maklum sebelum ini Malaysiakini anti-Islam dan memang anti PAS. Mereka pernah berpesta arak bila kerajaan PAS Terengganu tumbang oleh BN seperti yang didedahkan oleh Fathil Aris Omar editor Bahasa Malaysiakini.

2.  PAS tak pernah setahu lebai mengeluarkan surat umum kepada ahli-ahlinya. Surat ahli biasanya melalui cawangan atas nama Ketua atau Setiuasaha Cawangan. Prosedur surat berkenaan telah bercanggah dnegan amalan surat biasa diamalkan oleh PAS. Lagi pun takkan surat strategi politik boleh dibuat secara umum. Orang bodoh tak buat begitu.

3.  Warna cap logo PAS yang dipaparkan melalui surat berkenaan sama dengan kecerahan warna letterhead PAS hijau yang tak mungkin berlaku. Pada mana-mana surat yang dikeluarkan oleh PAS walaupun dalam format PDF atau pun "printed JPG". Jika anda mahir Adobe Photoshop yang membuat pencerahan kepada pixel warna anda akan dapati HEX warna pada surat berkenaan sama dengan HEX warna pada 'letterhead' dengan jelas ini adalah bikinan bodoh puak-puak PAKATAN HARAPAN untuk buat kerja jahat kepada PAS. Apa lagi blogger, facebooker pun serang PAS dengan pelbagai tuduhan.

Nama-nama yang makan gaji buat kerja jahat untuk PAS pun seronaklah menghentam PAS dengan pelbagai tuduhan. Ini antara mereka yang dikenalpasti.

1. Mukhlis Eddie
2. Ada Ada Aje
3. Roslan Bin Ahmad
4. Hussin
5. Adili Isme
6. شربان سربيني
7. Faizul Izani
8. Awang
9 . Ray Hunter   (ini DAP bayar)
10. Awang Al Kenit
11.Halim Md Noh
12.Wan Mohd Aman
13. Muhammad Radzi Ismail
14. Ija Deeja
15. Osman Ahmad
16. Zailan Ismail
17.Dima Ahmy
18. Hadi Anakwang
19. Othman Don
20. Ustaz Sepatu Al Gombaki
21. Amin Cilik
22. Wan Mohd Yusof
23. Nur Aulia Abdullah



4.  Kenapa keadah mujahir yang dilampirkan tidak disebarkan? Kalau ikut surat berkenaan dilampirkan sekali? PAS setakat ini belum pernah menggunakan istilah MUJAHIR. Setahu lebai mujahir adalah istilah yang digunakan oleh AMANAH (PAN) yang diperkenalkan oleh Dr. Hatta Mohd Ramli dalam taklimatnya di Kelantan
19 Februari 2017. Dalam ucapan tersebuit Dr Hatta Ramli berucap selama 54 minit.

PAS menggunakan perkataan pengundi hantu dengan 3 kod huruf yang yang mewakili 3 kategori untuk sistem culaannya yang lebai rasa lebai takkan perincikan dalam artikel ini.

Henntilah buat kerja bodoh

Lebai harapan Pakatan Harapan dan penyokongnya hentilah buat kerja bodoh menyerang pas dengan teknik persepsi buruk dan "
character assassination". Jika mereka menyerang PAS, sudah pasti ahli-ahli PAS akan bertindak balas dengan mendedahkan keburukan Pakatan Harapan. Malah akan ada pimpinan Pakatan Harapan dibogelkan kesalahan mereka. Perkara ini tidak akan menguntungkan Pakatan Harapan. Yang untung sudah pasti UMNO/BN. Mereka bertepuk tangan kerana kebodoh Pakatan Harapan.

Oleh itu fokuslah kepada UMNO/BN. Hala tuju senjata anda kepada UMNO/BN. Berhentilah buat kerja bodoh.


Share this article :
 

+ comments + 19 comments

Anonymous
June 11, 2017 at 7:05 AM

Terbaik ...

Anonymous
June 11, 2017 at 8:02 AM

Teruskan serang pas sbb aku menyampah ngan haji ni..dia dah tak serang dap tp nak serang umno saja..hj ni tak kisah klu dap naik perintah asal bkn umno..pelaq tui..

Anonymous
June 11, 2017 at 9:20 AM

Hanya manusia jahil dan munafik sahaja yang suka makan dedak cap roket dan memfitnah ulama Islam dan jemaah Islam seperti PAS yang sedang berusaha memperkasakan dan memartabatkan agama Islam dan membela hak umat Islam di negara ini. Maka jelaslah barua-barua parti kafir harbi adalah lebih bodoh dari haiwan ternakan !

June 11, 2017 at 9:40 AM

Kenapa PH suspek utama...mungkin juga umno yang buat atau PAS sendiri. Ulasan dan telahan yang semua org bole sembang2.

Anonymous
June 11, 2017 at 9:50 AM

Kura-kura dalam perahu ! Bukankah selama ini puak parti kuali dan parti roket and the gang dan tentera kacang merah pemakan dedak roket sibuk menyerang dan memfitnah parti Islam?

Anonymous
June 11, 2017 at 5:18 PM

haji..dah mkn ubat belum?kalau pun surat tu fitnah..aji tak boleh jawab dgn fitnah..bila tuduh org lain buat tanpa bukti,tu namanya fitnah juga
jadi rumusannya,dua2 sama sama akan mampus nnt
kpd walaun tegar,insaf lah..Allah dah tunjuk mcm2 tnda,kematian pemimpin kamu dgn tanda2 hina,ada yg mati dada di belah oleh org kafir,ada yg mati hampir ter bakar ditepi jln raya,ada yg nyanyuk...tu semua tanda...kepala otak tu guna aji oiii

Anonymous
June 11, 2017 at 7:16 PM

Bukankah selama ini barua-barua parti kafir harbi dan parti liberal dalam Pakatan Tiada Harapan telah mencipta pelbagai fitnah untuk memfitnah dan memburuk-burukkan parti Islam PAS tanpa memberikan sebarang bukti?

Dan sekarang barua-barua pemakan dedak cap roket menghina diri mereka sendiri dengan berkata "bila tuduh org lain buat tanpa bukti,tu namanya fitnah juga". Kata-kata ini mencerminkan diri barau-abaru tersebut !

Ini jelas menunjukkan barua-barua Pakatan mempunyai lidah biawak kerana cakap tidak serupa bikin !

Anonymous
June 11, 2017 at 8:58 PM

Tapi kenapa malaysiakini yg siarkan..hehehe
Pas bagi surat kat malaysiakini ke...hehehe

Anonymous
June 11, 2017 at 10:27 PM

Teori barDap2...
Kau tudoh aku namanya fitnah..
Aku tudoh kau bukan namanya fitnah...hehe

Anonymous
June 11, 2017 at 10:48 PM

Terbaik!

June 12, 2017 at 8:18 AM

Kepala butoh pas!!!kali ni aku and family tobat tak bagi undi kpd pas mcm selalu.Mampos lah pas kali ni penyokong dah banyak tak kelapaq dah undi paspispus!!!. K.o pas K.o pis K.o pus.(doa laknat utk paspispus....

June 12, 2017 at 8:18 AM

Kepala butoh pas!!!kali ni aku and family tobat tak bagi undi kpd pas mcm selalu.Mampos lah pas kali ni penyokong dah banyak tak kelapaq dah undi paspispus!!!. K.o pas K.o pis K.o pus.(doa laknat utk paspispus....

Anonymous
June 12, 2017 at 8:33 AM

mmg la pas tak pernah fitnah,yang kuat fitnah ada iblis...yg sebut pil kuda sampai hari ni tak bawak bukti tu iblis paling besar,tahu tak apa maksud iblis..ciri2 rupanya adalah,kalau hadis kata makan bila lapar berhenti sblm kenyang...tapi perut iblis bukan main buncitnya...kan kan
org pas tentu alim dan faham peribadi iblis itu...selepas telan pil kuda...jgn hina ulamak tauuu,hina iblis takpa

Anonymous
June 12, 2017 at 2:40 PM

'sentra bitchy' June 12, 2017 at 8:18 AM tidak pernah bagi undi pada PAS sebab sentra bitchy makan dedak cap roket ! Lihatlah bahasa maki hamun sentra bitchy yang menunjukkan sentra bitchy adalah seorang pendusta yang tidak bermoral.

Anonymous
June 12, 2017 at 2:43 PM

Anon June 12, 2017 at 8:33 AM @ Iblis

Hakim mahkamah telah membebaskan TGHH dari dakwaan fitnah. Ini bererti dakwaan yang tidak berasas seperti "..yg sebut pil kuda sampai hari ni tak bawak bukti tu iblis paling besar,tahu tak apa maksud iblis" adalah ciptaan yang dicipta oleh Iblis pemakan dedak cap roket !

Anonymous
June 12, 2017 at 8:39 PM

tgk bodoh tak bodohnya pengikut iblis,keputusan mahkamah pun tak boleh faham.
mahkamah mengesahkan ucapan iblis hadi berupa fitnah,cuma dia tak sebut nama
mmg layaklah kau jd pengikut iblis

Anonymous
June 13, 2017 at 7:52 PM

Abis klw semua org iblis..kau apa pulak?? Kepala toya bapak iblis la kan..cakap maki hamun oun dah tau kau tu ler bapak iblis...hehe

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger