Jeming (PAN) sedia rempuh PAS Kelantan dengan bantuan UMNO...Tak percaya? Tanyalah Wan Rahim



Ketua Pemuda Parti Amanah Negara (PAN) Kelantan, Hazmi Hassan (sepupu Husam Musa), sedia menyahut cabaran untuk mendepani Naib Presiden PAS, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah, pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) nanti.

Menurutnya, jika itu arahan dan hasrat kepimpinan parti, dia menerima tanggungjawab tersebut dengan hati terbuka.

Sebelum ini Husam Musa berkata dalam program Hard Talk sempena Majlis Makan Malam Kutipan Dana Pakatan Harapan Kelantan di Bangi berkata "Saya beritahu rakan-rakan dalam AMANAH, mula-mula saya masuk AMANAH, tumpuan kita bukan kerusi marginal, tugas kita adalah mencari kemenangan di kerusi kubu kuat PAS"

Tambah Husam lagi, kawasan kubu PAS yang akan dirempuh ialah "Antaranya DUN Demit, Pasir Tumbuh, Pasir Pekan, Meranti, dan Panchor,"


Februari 2017 lalu beberapa portal dan blog, termasuk laman Tranungkite.net  menyiarkan bahawa Parti Amanah Negara (PAN) Kelantan sedang berunding dengan Umno untuk menghadapi PRU 14 menjatuhkan kerajaan PAS Kelantan.

Pendedahan demi pendedahan dibuat termasuk menamakan beberapa Ketua Bahagian UMNO yang terlibat dalam usaha "UG" ini. Hari-hari serang PAS-UMNO nak UG tiba-tiba terdedah rupanya PAN/IKRAM terbabit nak UG dengan UMNO bagi menjatuhkan PAS termasuk merempuh kubu kuat PAS Kelantan di Pasir Tumbuh, Meranti dan Demit.




Beberapa siri pertemuan antara pimpinan PAN/IKRAM dengan UMNO Kelantan didedahkan. Ekoran daripada itu untuk menutup pendedahan ini PAN Kelantan membuat report polis dan ingin menyaman laman Tranungkite.Net.





Pengerusinya, Datuk Wan Rahim Wan Abdullah (gambar di atas dia buat report polis) berkata pihaknya akan membuat laporan polis pagi ini (22 Februari 2017) behubung tuduhan liar itu.

“Saya menafikan membuat perudingan sulit dengan Umno Kelantan sebagaimana dakwaan yang disebarkan di laman sosial.

“Tiada sebarang perundingan atau pertemuan dengam mana-mana pimpinan Umno Kelantan,” katanya dalam satu kenyataan malam tadi (21 Februari 2017).







Malah dia membuat penafian dalam semua media AMANAH (PAN/IKRAM). Ikut firasat lebai ini sahaja nak tutup "kemaluan" aje.

Boleh percaya ke??

Politik sekarang; banyak perkara tak boleh dipercayai. Report polis, saman, malah akuan sumpah pun tak boleh dipercayai boleh dibuat-buat untuk menunjukkan kononnya benar.

Dulu PAN kata PAS mesti saman "Sarawak Report" dalam kes terima duit RM90 juta untuk membukti bahawa PAS benar. Bila pendedahan UG antara AMANAH (PAN) Kelantan dengan UMNO Kelantan, PAN kata mereka nak saman laman Tranungkite.Net.

Hari ini 12 Disember 2017 dan 10 bulan sudah berlalu, belum ada saman daripada Husam Musa bersama Wan Rahim atas isu ini kepada laman TranungKite.Net.

Artikel pendedahan berkenaan masih boleh dilayari di laman Tranungkite.Net.

Nak kata Husam Musa dan Wan Rahim tak tahu di mana laman Tranungkite.Net beroperasi agak musykil kerana laman TranungKite.Net satu-satu laman semenjak zaman reformasi lagi (1999) mendedahkan pejabat operasinya, malah terdapat nombor telefon sekali. Pada masa itu laman-laman menyembunyikan indentiti tetapi TranungKite.Net mendedahkan mereka berada di Dungun, Terengganu dengan alamat lengkap. Takkan Husam dan Wan Rahim tak jumpa.

Kalau Tranungkite (TKO) sembunyikan pejabatnya lebai percayai jin Husam boleh membongkarnya...

Tranungkite.Net tidak memadamkan artikel pendedahan UG PAN dengan UMNO sehingga hari ini (anda boleh layari). Ini menunjukkan mereka ada bukti yang sahih tentang UG berkenaan.




Dah 10 bulan, janji tak lebih sebulan. Bila nak saman. Kalau tak saman ini bermakna memang sah wujud UG parti Islam baru PAN dengan UMNO untuk menjatuhkan PAS di Kelantan pada PRU-14 nanti.

Mengikut sifir PAN kalau tak saman bermakna pendedahan itu benar.
Mana nak letak muka engkau Husam dan Wan Rahim cakap bergegar-gegar kononnya PAS-UMNO nak UG tiba-tiba senyap-senyap engkau buat UG dengan UMNO.

Pengikut PAS termasuk puak IKRAM pun jadi 'bodoh' sama....

Share this article :
 

+ comments + 15 comments

December 12, 2017 at 6:22 PM

Hadi dah kena usung dengan Najib ke hulu ke hilir beberapa kali, sedondon pula tu..

Beberapa orang pun dah gi london minum teh denngan umno..

Yahana na pun dah bertindih lutut..

Serban jubah pun pernah tanggal..selit keris, pakai tengkolok..

Ufti pun dah bertebaran..

Orang kampung kata, kira jadi lah tu...cuma malu malu badak nak naik pelamin...

Puaka Rimba
December 12, 2017 at 6:26 PM

Hehehekikikihahahakahkahkah. Didepan tak mengaku kawan, di belakang bercemolot. Abg aji nak spin pun jangan laju sangat. Nanti pening,orang kata pula Aji no moto mabuk minum todi.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous
December 14, 2017 at 4:29 PM

Ok la najib usung...dari Dapigs kepala bapak kafir harbi kau tu yg usung...hehehe

Anonymous
December 14, 2017 at 4:32 PM

Ok la bercemolot dgn najib ..dari bercemolot dgn Dapigs kepala bapak kafir harbi berak tak basuh kau tu ..hehehe

Anonymous
December 16, 2017 at 4:12 PM

Itulah perangai Pan yg diketuai orang yg pernah ditangkap khalwat dgn bini orang.

Anonymous
December 17, 2017 at 9:21 AM

Kaki buat fitnah..

Anonymous
December 17, 2017 at 8:58 PM

Amanah sekadar kosmetik..
Dibalik tabir dia ler kepala bapak skodeng bini orang...hehe

Anonymous
December 18, 2017 at 9:39 AM

pan mana ada maruah, klu tgk Jeming ceramah lg haru biru mcm budak tk sekolah,Husam lagilah merapu,barang harga RM80 dia tuduh Pas beli harga RM 800,memang gila ini orang,kalau Kelantan di tangan mereka aku ingat setahun habis harta negeri dia sapu.

Anonymous
December 20, 2017 at 12:39 PM

pis
parti amanat sesat
di ketuai oleh presiden kaki ponteng kuat maki

Anonymous
December 22, 2017 at 7:44 AM

Kluangay adalah macai dedak ternakan parti kafir harbi roket. Maka kita tidak merasa hairan melihat kluangay menjaja fitnah untuk memomok-momokkan ulama Islam dan parti Islam dan mendewa-dewakan pemimpin liberal dan pemimpin kafir harbi yang menentang Islam dan menindas umat Islam.

Anonymous
December 22, 2017 at 7:55 AM

Woi puaka, kalau kamu nak berbohong pun agak-agaklah, simpan sedikit bodoh kamu itu.

TGHH telah umumkan parti Islam akan lawan BN dan PH dalam PRU yang bererti:

(1) Parti Islam tidak bersekongkol dengan BN

(2) Puaka sebagai macai ternakan parti ultra kiasu roket adalah pembohong yang menjaja fitnah.

Anonymous
December 22, 2017 at 8:05 AM

Parti kuali khadam sifu banglo terlajak murah. Bila sifu roket beri arahan, pemimpin parti kuali akan jawab "Yes boss". Bila sifu roket hina Islam, pemimpin kuali menyokong sifu. Inilah akibat pemimpin kuali makan dedak cap roket. Jadi bodoh bertingkat !

Anonymous
December 22, 2017 at 8:17 AM

Parti kuali adalah khadam parti perkauman roket yang memusuhi agama Islam dan umat Islam.

Pemimpin kuali pernah mengkhianati Kelantan dengan menyerahkan hutan balak Kelantan kepada pemimpin roket yang menyebabkan banjir besar di Kelantan.

Jika puak kuali memerintahkan negara kita, kita boleh bayangkan apa akan berlaku kepada negara kita.

Orang bodoh sahaja sokong parti kuali dan parti roket.

Anonymous
December 22, 2017 at 8:39 AM

Pemimpin-pemimpin parti kuali menyokong ajaran sesat LGBT, atheis, liberalisme, feminisme, pluralisme dll dan menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam kerana parti kuali adalah khadam parti kafir harbi roket yang memusuhi Islam.

Menyerahkan Kelantan kepada puak kuali bererti menyerahkan Kelantan kepada puak kafir harbi.

Anonymous
December 22, 2017 at 8:52 AM

Ajaran sesat paling baru di negara kita yang diajar oleh Pakatan Haprak:

Pemimpin rasuah akan menjadi 'suci' sebaik sahaja menjadi ahli Pakatan Haprak. Mahafiraun akan jadi wali suci kerana semua dosa akan diampun oleh sifu roket banglo terlajak murah. Tak perlu minum air holi, cukup setakat makan dedak cap roket untuk menjadi bodoh bertingkat.

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger