Kesian Kepada Ahli PAS Yang Seorang Ini!


Di mana ada Tun Mahathir dan Siti Hasmah, di situ ada Dato' Mahfuz Omar. Jangan marah kerana dia sedang mencari tempat bergantung serta berteduh. Dulu boleh juga bersembang dengan geng-geng Harakah bila datang ke KL, tapi sekarang tidak kerana geng tu dah berpecah. (Dia ada kereta baru yang ditinggalkan di KL, bila datang geng-geng ni akan datang ambil dengan kereta Mahfuz dan makan-makan... jangan hairanlah pasal itu berita Mahfuz mendapat liputan hebat di Harakah)

Bila berkawan dengan Tun, nak dapatkan tempat dalam parti baru yang Tun taja mesti kena ikut adat istiadat Tun. Tun Mahathir mana suka Islam yang syumul. Tun mahu Islam liberal. Jangan hairan kalau Mahfuz sekarang boleh bersalam dengan wanita....

Bukan Mahfuz aje, ramai lagi geng liberal yang mungkin kita tak sedar dah lama 'terserap' dalam PAS. Tapi sekarang alhamdulillah telah 'terpelanting' hampir semuanya.

 
 

Kita tak setuju dengan syiah tapi geng syiah pun tahu bersalam dengan wanita bukan mahram salah. Presiden mereka lagi hebat pergaulan, tapi dia boleh elak bersalam. Kalau setakat MP takkan tak boleh kot??



Awasilah Islam di negara ini akan dirosakkan sedikit demi sedikit oleh mereka yang bercakap tentang Islam tetapi sebenarnya merekalah yang merosakkan Islam. Mereka ini berkembang dipersekiratan kita secara halus dan akan menjadi 'virus' yang memusnahkan ISLAM itu sendiri.



Siapa yang menyuburkan budaya tidak sihat dengan imej ISLAM?? Kalau tak golongan dan geng parti PAN yang didokong oleh kumpulan IKRAM!


Share this article :
 

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger