Ada Penulis Blog Pro PAN Kata 3% Akan Undi PAS PRU-14 Nanti?


Menurut satu kajian yang dibuat oleh sebuah firma bebas, hanya 3% rakyat Malaysia sahaja menyokong 'Blok Ketiga' yang diwujudkan oleh PAS besama rakan barunya, Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan) kata Blog Pro PAN. Aku rasa penulis blog ini mata rabun! (rujuk di sini)

Fakta itu kononnya diperolehi oleh Ilham Centre berdasarkan satu kajian yang dibuat oleh mereka untuk penggal pertama tahun 2016, kata Pengerusi Eksekutifnya, Mohamad Hisomuddin Bakar.

Fakta ini didedahkan oleh Hisomuddin dalam satu forum yang diadakan di Universiti Malaya Rabu lepas. Kajian bertajuk "Penerimaan rakyat terhadap kerajaan dan isu semasa (Suku Pertama 2016) itu dibuat antara 1 - 30 Mac 2016 dengan menemubual 1825 responden secara berdepan di seluruh Semenanjung Malaysia.





Biul betul penulis BLOG PAN ni. agaknya kalau kita pakai logik kepala, tak payah guna pakai kajian. Negeri Kedah, Kelantan dan Terengganu BLOCK KETIGA hanya dapat undi 3%. BODOH punya akal. Lihatlah betul-betul sebelum tulis. Kalau taksud kepada PAN pun berpada-padalah!.




Dalam kajian tersebut (Ni angka sebenar untuk makluman penulis blog http://mountdweller.blogspot.my.

Barisan Nasional - 38%
Pakatan Harapan - 23%
Block Ketiga - 26%
Calon Bebas - 3%
Tidak Keluar Mengundi - 9%
Tiada maklumat - 1%

Aku setuju kalau ada orang kata puak PAN makin hari makin sasau. Nak burukkan PAS pun tak payah buat kerja bodoh macam ni. Baik engkau tukar aje blog engkau jadi blog resepi ke... ada juga manafaatnya.

Haji Hassan Omar








Share this article :
 

+ comments + 2 comments

April 27, 2016 at 10:11 AM

Bukan setakat dia yang biul tapi PAN juga biul sakan heheheh

April 27, 2016 at 10:20 AM

Bukan setakat dia yang biul tapi PAN juga biul sakan heheheh

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger