Nazri Berjaya “Ganggu” Mahathir


"Dia bertekad jumpa dengan saya tetapi apabila kami bertemu di tempat cendol, dia tidak berkata apa-apa. Apa gunanya berjumpa tetapi tidak kata apa-apa," jelas Mahathir dengan disambil gelak ketawa oleh para hadirin pada program ceramah anjuran Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) sebelah malamnya.

Nazri menjawab pula dengan berkata, beliau hanya mendiamkan diri ketika pertemuannya dengan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad semalam kerana tidak ditanya sebarang soalan.


"Jadi saya hanya menunggu dia bertanya apa-apa kepada saya. Dia tak tanya dan saya tak mahu ganggu privasi dia sedang menikmati cendol.

"Sebagai penghormatan, saya hanya menunggu dia, (tetapi) dia tak bertanya," kata Nazri
Nazri juga menjawab komen berkenaan pembangunan.

"Kawasan saya adalah sama seperti kawasannya (Tun Dr Mahathir Mohamad) di Kubang Pasu. Di kawasan luar bandar, tak ada bangunan tinggi.

"Saya tak gila nak bina bangunan 30 tingkat di Padang Rengas, ia hanya sebuah kampung. Saya belum gila lagi," kata Mohamed Nazri ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

Semalam, Mahathir yang juga merupakan Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) mengadakan lawatan ke Padang Rengas dan mengatakan kawasan itu tidak kelihatan seperti di bawah jagaan seorang menteri kabinet.

"Saya datang ke Padang Rengas nak lihat kawasan menteri, nampak tak macam kawasan menteri. Rumah robek macam tu juga.

Dalam isu Nazri Vs Mahathir, saya melihat tidak lebih daripada tujuan Nazri (atau mungkin UMNO) hanya sekadar cuba mengganggu Tun Mahathir. Mereka sedar Mahathir adalah 'mastermind' untuk menjatuhkan Najib dan BN.

Jadi Nazri adalah 'brutal' yang ditugaskan untuk mengganggu Mahathir sebagai Jamal mengganggu Azmin di Selangor.


Nazri memang tunggu Mahathir. Apa tujuan Nazri tunggu Mahathir... SEKADAR NAK MAKAN CENDOL?



Nazri masuk majlis Mahathir.
Pembaca boleh lihat gambar di atas, muka penyokong BERSATU, tepuk tangan tapi reaksi muka mengambarkan apa tersirat. Biasanya gambar tidak berbohong.

Minta maaf
Saya kata NAZRI berjaya mempermainkan Tun Mahathir.
Dia cuba ganggu Mahathir.
Mahathir akan habis sikit masa untuk Nazri yang 'giler-giler' ini.
Mahathir bukan banyak masa sangat!


Share this article :
 

+ comments + 10 comments

March 27, 2017 at 7:31 AM

Sama macam Azmin ganggu Pak Lebai. Sikit saja Azmin cuit Pak Lebai, habir bergegar jenyera Pak Lebai hilang fokus. Tapi Ketua Parti Pak Lebai di Selangor diam menikus...takut hilang tuuuuut

Anonymous
March 27, 2017 at 1:35 PM

MahaKUTTY terkelu sakan sebab Nazri 'degil' nak jumpa dia walaupun MahaKUTTY sengaja datang lewat 4 jam!

Anonymous
March 27, 2017 at 1:44 PM

habir la jenyera

Anonymous
March 27, 2017 at 9:17 PM

Tabiat Nazri botak sama macam perangai lebai PASik.. altontowi, altakiri, abdohi, alzuhdi, alseniki & hasan al onari @ onar @ omar

March 27, 2017 at 11:23 PM

Anonymous March 27, 2017 at 9:17 PM masih mempuyai perangai UMNO. Tak hujah makin hamum. Kalau anda betul berhujahlah. Atau memang anda kurang daya berfikir serta tak ada hujah untuk matikan hujah Haji Hassan?

March 27, 2017 at 11:25 PM

Saya rasa mr.F tak faham isu di Selangor. Azmin sekarang baru sedar selama ini PAS masih hormat tahaluf. Tapi malangnya PKR tikam PAS daripada belakang. Tunggulah selepas muktamar nanti tahulah nasib PKR

Anonymous
March 28, 2017 at 7:35 AM

Tabiat Nazri botak sama macam perangai lebai PASik.. altontowi, altakiri, abdohi, alzuhdi, alseniki & hasan al onari @ onar @ omar

Anonymous
March 28, 2017 at 1:33 PM

sama mcm mana cite la

Anonymous
March 31, 2017 at 9:15 AM

Nazri ckp besar tp jmpa tun terus menikus. Kehkehkeh

Anonymous
March 31, 2017 at 9:20 AM

Cari la sendiri xkan itu pun nak aku suap.pemalas betul

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger