Patut, PAN Keluar PAS Buat Seminar Pemikiran Asri!


Malam ni rasa malas nak menulis. Tapi ada penganut parti PAN, si Adili Isme beriya-iya post posting pada wall facebook saya. Dia ambil kenyataan si Hasbie Muda Ketua Pemuda parti PAN Terengganu.

Puak-puan PAN kadang kala kita kena layan juga walaupun sibuk, pasal kalau kita tak layan makin 'bodoh' jadi mereka ini.

Apa yang Hasbie Muda tulis anda boleh baca di atas. Dia kagum dengan Pemikiran Dato' Asri yang mengakhiri hayatnya dengan UMNO satu parti sekular. Hasbie ni anak saudara salah seorang isteri Presiden PAS tapi dijaja dan tular sebagai anak saudara Presiden PAS. Tak menipu tak dinamakan parti PAN.





Bukan Hasbie Muda aje kagum. Wan Rahim yang memberi kuasa kepada Husam dengan kuasa 10 pun adalah antara mereka yang kagum dan malah masih ada pemikiran Dato' Asri dalam dirinya. Dia masih simpan surat-surat Dato' Asri yang menyerang ulama PAS (Dato' Nik Abdul Aziz ketika itu) dan Pemuda PAS (Dato' Musatafa Ali ketika itu). Dia masih menyebelahi Dato' Asri dalam isu ini dan menentang Tok Guru Nik Abdul Aziz.

Jangan hairan Wan Rahim Masih ada hubungan dengan UMNO Kelantan.
JANGAN HAIRAN KALAU PARTI PAN ADA PAKATAN DENGAN UMNO KELANTAN UNTUK JATUHKAN KERAJAAN PAS PADA PRU-14 NANTI.


Kalau tak betul penyataan ini, sudah pasti Dato' Wan Rahim akan saman haji (lebai). Tapi jika benar sudah pasti Wan Rahim cuba mengalih perhatian tentang hubungan PAN KELANTAN dengan UMNO dengan laporan polis dan akan saman haji. Tapi jangan percaya itu semua LAKONAN belaka!

Wah Rahim sama seperti Ismail Jerat Cina, Abe Jak dll yang dulunya serang UMNO seolah-olah UMNO itu KAFIR tapi akhirnya kepada UMNO jua mereka berpaut.



Share this article :
 

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 27, 2017 at 9:56 AM

Kerjasama pan-umno di kelantan sudah dijangka.

Anonymous
March 27, 2017 at 1:46 PM

ni barula ug

June 5, 2018 at 8:10 AM

lepas pru 14,haji hadi nak hulur salam kepada DAP pula,dulu habis dikafir harbikan.beginilah jadinya jika selalu buat persepsi negatif dan prejudis kepada pihak lain yang merugikan perjuangan pas,PAS akan jadi pembangkang sampai bila2 jika pemimpinnya berfikiran sempit politik.PAS habuk pun tarak sejak berjuang berpuluh tahun lamanya.

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger