Demi Maruah Mahfuz kena nafi UMNO bagi RM60k untuk Dana PRU dan RM40k untuk Perkahwinan Anaknya


Beberapa hari lalu, lebai ada menceritakan bagaimana Mahfuz Omar cuba mengaibkan Presiden PAS dengan menyebar maklumat palsu kononnya Presiden PAS ada membuat akurjanji dengan satu syarikat untuk projek di Kelantan sebaanyak RM10k.

Tuduhan palsu oleh Mahfuz bersama 2 orang blogger alHussyen dan Greenboc akhirnya lenyap kerana tiada fakta yang jelas dan maklumatnya sangat bercanggah dengan fakta sebenar seperti juga tuduhan daripada Sarawak Report yang berdasarkan anggapan dan khabar angin sahaja. (Anda boleh baca di sini)

Kemudian Mahfuz membuat tuduhan baru pula PAS menerima duit UMNO RM1.5 juta dan RM1 juta melalui akaun dana Amanah dan Dana Plilihanraya suatu akaun bank public yang orang ramai boleh sumbang melaluinya tanpa perlu berjumpa atau behubung dengan PAS. Akaun ini pula ada iklan dalam akhbar HARAKAH.

Tuduhan ini akhirnya tidak menjadi isu. Orang PAS sudah lali dengan sikap puak-puak HARAPAN terutamanya puak AMANAH (PAN) yang buruk sikap mereka dan busuk hati mereka.

Memang adat dunia, bila kita cuba buat fitnah dan mengaibkan orang, maka tidak lama kita akan diaibkan oleh orang lain pula. Mahfuz kena "karma' ini.

Lebai mendapat maklumat dan ingin pengesahan daripada mulut Mahfuz berkenaan ada pemimpin Umno yang menaja dana kempen beliau di Pokok Sena bernilai RM60 ribu? Mengikut sumber yang sama semasa perkahwinan anak perempuan beliau pada 2016, pemimpin Umno yang sama menaja sebanyak RM40 ribu? Duit-duit ini dibayar kepada akaun peribadi beliau tanpa dilaporkan pada parti.

Jika Mahfuz Omar seorang yang berintegriti dan ada maruah diri, Mahfuz kena bersihkan namanya. Takkan kamu hebat berceramah kata kepada orang tapi bila kena atas batang hidung kamu kamu nak diam aje?

Mana Maruah KAMU WAHAI MAHFUZ?
Atau memang sudah jadi perangai parti kamu hanya suka tuduh kepada orang lain dan membuat fitnah memburuk-burukkan demi nak jatuh mereka kerana dendam?


Share this article :
 

+ comments + 20 comments

Anonymous
April 23, 2018 at 7:41 AM

Hehehe..repot polis/sprm jer klw dah pasti sgt itu dah kira dana rasuah..
lg senang kan...masuk acc peribadi lg tu...hehe...
Tapi 100% dijamin....lebai & the gang hanya menjadi syaitan bisu jer sbb takut tersipu...hehe

April 23, 2018 at 10:17 AM

geng lebai kalau pasal kawin lebih memang dia la johannya. dah ketua bini lebih anak buah pun kena lebih gak. nanti keluar la hadis. kalau pasal ponteng parlimen memang dia la no satu. tu pun berangan nak jadi MB. ana ada sarja la sheikh.

Anonymous
April 23, 2018 at 11:58 AM

Baru 60k lebai temberang dh bising.
90 juta jdk setan bisu

Anonymous
April 23, 2018 at 1:16 PM

Nampaknya pakatan wayang pimpinan parti kafir hatbi roket sibuk mencipta dan menjaja fitnah untuk menfitnah, menghina dan memburuk-burukkan perjuangan Islam yang dibawa oleh parti Islam PAS pimpinan ulama Islam.

Pakatan wayang roket ini sedang mengalami histeria dan panik kerana mereka tahu PAS berpotensi untuk memenangi banyak kerusi dalam PRU 14 kerana kajian Merdeka Center menyatakan umat Islam cenderung mengundi PAS dan menolak pakatan wayang roket.

Faktor parti roket menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam akan menentukan umat Islam menolak pakatan.

Bahkan Pakatan Rakyat memenangi banyak kerusi dakan PRU 13 kerana sokongan jentera PRU PAS dan undi penyokong dan ahli PAS.

Pakatan wayang roket akan kalah dalam PRU14 kerana mereja tidak akan mendapat sokongan jentera PRU PAS atau undi penypkong dan undi PAS.

Semua pencacai, barua, balaci dan macai ternakan pakatan dinasihatkan memohon jawatan jaga parking haram di lorong belakang KL sebaik sahaja pakatan wayang roket kalah dalam PRU 14.

Anonymous
April 23, 2018 at 1:24 PM

Kita merasa hairan mengapa puak pakatan wayang roket tidak membuat laporan kepada pihak berkuasa setiap kali puak pakatan ini mencipta dan menjaja dakwaan karut tanpa bukti untuk memburuk-burukkan PAS.

Maka tidak hairanlah pakatan wayang roket menentang RUU anti-berita palsu.

Anonymous
April 23, 2018 at 1:30 PM

Woi barua-barua ternakan pakatan opera roket,

Adakah kamu telah membuat laporan untuk setiap dakwaan karut kamu terhadap PAS kepada pihak berkuasa?

Mahkamah mana yang telah membuat keputusan bersalah ke atas PAS?

Mengapa kamu barua-barua dedak roket meletakkan otak kamu pada lutut kamu dan meletakkan selipar di atas kepala kamu?

Anonymous
April 23, 2018 at 1:35 PM

Terima kasih krn mengiyakan 60k tu. Sbb tk prnh lagi nmpk pas ckp 90 juta dh bising, lge songlap jdk setan bisu..bukan amount yg dititik beratkan tapi perkara/tndkan salah tu ya dik..klu kecik2 pun ambik. Bila ada kuasa jumpa lubuk besau lagi besau ler jadinya..

Anonymous
April 23, 2018 at 6:21 PM

Salah tu lebai...patut kau komen..

Kita merasa hairan mengapa rakan2 dlm Pas ni tidak membuat laporan kepada pihak berkuasa setiap kali puak pakatan harapan mencipta dan menjaja dakwaan karut tanpa bukti untuk memburuk-burukkan PAS..
Ini menbuktikan parti Pas kita ini mmg gemar di fitnah PH atau mmg benar2 perkara itu bukan fitnah..hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 23, 2018 at 6:33 PM

Salah tu lebai...patut kau komen cam ni...

Kita merasa hairan mengapa rakan2 dlm Pas ni tidak membuat laporan kepada pihak berkuasa setiap kali barua2 dedak roket mencipta dan menjaja dakwaan karut tanpa bukti untuk memburuk-burukkan PAS..
Adakah rakan2 kita ini bodo2 belaka jadi syaitan bisu..
atau ini menbuktikan parti Pas
kita ini mmg gemar di fitnah PH.
atau mmg perkara itu benar2 bukan fitnah..hehe
Tua2 pun bodo...

Anonymous
April 23, 2018 at 7:50 PM

Adakah kamu barua roket 6:33 pm telah membuat laporan kepada pihak berkuasa untuk menyiasat dakwaan kamu?

Sudah tentu kamu belum buat laporan tersebut kerana kamu tahu dakwaan kamu adalah berita palsu.

Mahkamah mana yang telah buat keputusan PAS bersalah berdasarkan laporan kamu?

Sudah tentu belum ada mahkamah yang membuat keputusan PAS bersalah.

Maka kamu barua roket adalah penjaja fitnah.

Anonymous
April 23, 2018 at 7:57 PM

Adakah kamu barua dedak roket 6:21 pm telah membuat laporan kepada pihak berkuasa tentang dakwaan kamu terhadap PAS?

Kamu belum buat sebarang laporan kan.

Mahkamah mana yang telah buat keputusan PAS bersalah berdasarkan laporan kamu?

Belum ada kan.

Maka jelaslah kamu barua dedak roket adalah penjaja fitnah.

Maka tidak hairanlah kamu dan sifu roket kamu dan khadam-khadam sifu menentang RUU anti-berita palsu.

Anonymous
April 24, 2018 at 9:20 AM

Kalau kamu rasa itu tuduhan palsu..kamu patut membela diri lebai...kenapa diam sahaja dan membalas dgn juga membuat tuduhan..
Kau tuduh aku rasuah..
Aku tuduh kau fitnah..
Dua2 2x5 bodoh..

Anonymous
April 24, 2018 at 9:37 AM

Sangat bertepatan lah tu lebai..

"Repot polis/sprm jer klw dah pasti sgt itu dah kira dana rasuah..
lg senang kan...masuk acc peribadi lg tu"
Tapi klw lebai tak repot bermakna lebai pun menjaja fitnah lah lebai..berdosa tu

Anonymous
April 24, 2018 at 9:40 AM

Adakah kamu balaci dedak roket 9:20 am sudah buat laporan kepada pihak berkuasa?

Kamu tak pernah kaporan pun.

Mahkamah mana yang telah buat keputusan PAS bersalah berkaitan dengan dakwaan karut kamu?

Mahkamah tidak pernah buat keputusan PAS bersalah.

Maka kamulah yang mecipta dan menjaja fitnah untuk memburuk-burukkan PAS.

Maka kamulah pandusta terkutuk ternakan puak evangelis roket !

Anonymous
April 24, 2018 at 9:44 AM

Tindakan yg dititik beratkan.
Kah kah kah...

Tindakan meluluskan aktiviti pembalakan selepas dun dibubarkan tu mcm mn plk?
Sebab nama dia pas maka semua halal.
Kah kah kah kah..

Kunci pahala dan syurga ada pada tangan ana?
Kah kah kah kah

Anonymous
April 24, 2018 at 9:58 AM

Wah barua roket 9:37 am dari Tongsan tidak faham bahasa Melayu.

Barua roket ini menulis komen seperti orang mabuk daun ketum. Lain ditulis, lain pula dijawabnya. Merapu dan merepek.


Anonymous
April 24, 2018 at 11:03 AM

Kasihan barua parti PANdir 9:44 am baru keluar dari wad hospital mental terus meroyan gila dalam blog.

Anonymous
April 24, 2018 at 1:14 PM

Soal balak tanya tokan dia husam. Sbb tulah husam tu ditolak tanding kt putrajaya sbb dh jd burden di kelantan. Last2 kena tolak terus drpd jwtn dlm pas sbb perangai pitih sama cam bn jugak

Anonymous
April 24, 2018 at 2:33 PM

Lebai...nape merepek terok sgt ni...hehe

April 26, 2018 at 5:19 AM

شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

شركة المثالية للتنظيف
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالخبر

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger