Tak Ada Pemimpin Kaum India Ke Dalam HARAPAN?


Untuk ini tak ada apa yang nak diisukan sekadar nak bertanya sahaja. Sebagai pengamat atau pemerhati politik lebai ada sedikit kemusykilan bila melihat banner Harapan dalam misi Membina Negara Memenuhi Harapan... Tak ada pimpinan India ke?


Begitu juga dengan poster-poster ceramah umum atau rapat raksaksa. Hingga terlintas ada krisis dengan kepimpinan India sehingga beberapa tokah pimpinan dalam DAP dan PKR seolah-olah tidak ditonjolkan?

Ada yang boleh tolong jawab?
Atau ramai dah berpusing arah kepada PAS?

Share this article :
 

+ comments + 5 comments

April 28, 2018 at 11:08 AM

Salam Lebai Hasan!
Dalam situasi sekarang, adakah kita nak memperbaiki negara yang telah rosak atau mengeruhkan lagi suasana negara ke arah kehancuran? Kalau saya ceritakan bab Agama, nama saja Lebai tetapi hakikatnya kufur dan membantu mereka yang AlMufsidiin.
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿١١﴾ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـٰكِن لَّا يَشْعُرُونَ

وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ

Anonymous
April 29, 2018 at 1:56 AM

Lebai temberang

Anonymous
April 29, 2018 at 1:57 PM

Adakah balaci-balaci Melayu yang bersekongkol dengan parti kafir harbi roket menentang, menghina dan memfitnah ajaran Islam tidak kufur ?

Anonymous
April 29, 2018 at 2:15 PM

Konon barua pakatan wayang roket mahu menyelamatkan negara tetapi siang dan malam sibuk mencipta dan menjaja fitnah untuk memburuk-burukan parti Islam PAS pimpinan ulama Islam.

Maka tindakan barua pakatan adalah seperti tikus membaiki labu.

Anonymous
May 3, 2018 at 8:37 PM

Mendukung parti anti Islam dap itu adalah kemuliaan. Maksiat masih boleh dibuat disamping berwayang wayang buat kebaikan

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger