Bo Boi Boy ada KUASA 5 Husam Musa ada “KUASA 10”



Pengerusi Parti PAN Kelantan, Datuk Wan Rahim Wan Abdullah, yang sebelum banyak kali berdalih untuk membuktikan tentang dakwaannya 10 wakil rakyat Kelantan akan turut bersama Adun Salor Datuk Husam Musa menyertai parti PAN akhirnya terpaksa mmebuat lawak bagi menutup penipuan selama ini.

Pada ceramah semalam, Wan Rahim malu-malu akhirnya buat lawak bodoh dengan menyebut 10 orang Adun yang menyertai PAN bersama Husam Musa ialah;

1. Husam Musa
2. Husam bin Musa
3. Husse Mosa
4. Husang Musa
5. Husam anak Musa
6. Huse Muse
7. Husse Mosa
8. Hussang
9. Si Baju Petak
10. Si Huse

Inilah kerja PAN, suka kencing. Entah berapa ramai penyokong PAN kena kencing semalam saya tak pasti.

Selain kencing memang Wan Rahim berniat jahat untuk mengkucai kacirkan PAS  Kelantan dengan menimbulkan rasa syak wasangka antara ahli-ahli DUN bagi melemahkan kerajaan PAS Kelantan. Tapi biasa dan lumrah kerja jahat ini akhir Allah dedah dan sekaligus mengaibkan si Wan Rahim dan parti PAN.

Untuk mengelak malu si Wan Rahim kata, Husam Musa ada KUASA 10, ya macam cerita Bo Boi Boy tapi Bo Boi Boy hanya ada 5 kuasa Husam Musa ada 10 Kuasa. Antara kuasanya yang jarang orang mengetahui Husam Musa suka menyalahkan orang lain seolah-olah dia sahaja yang betul.

Satu lagi kuasa Husam ialah memporak perandakan parti. Jadi jangan hairan selepas ini parti PAN akan kucai kacir kerana Husam sudah pasti akan menjatuhkan Mat Sabu!


Sebelum akhir bacaan artikel ini, dengar dulu lawak bodoh Wan Rahim Pengerusi PAN Kelantan.


Share this article :
 

+ comments + 4 comments

Anonymous
September 18, 2016 at 8:21 PM

Dah jelas skrg kamu tidak adil dan tidak menjawab isu utama tentang fitnah tanah bangunan yg kamu ungkitkan sebelum ini mengatakan tanah tersebut hak milik PAS?
Dlm video mlm itu jelas dato rosli ia adalah milik peribadi dan ustaz nasarudinlah sebenarnya ustaz fitnah...so skrg ada tak hadis atau ayat quran utk ustaz nasarudin pemfitnah?...takutlah kamu akan azab Allah swt

Anonymous
September 19, 2016 at 4:50 PM

Apa kao cakap bro. Orang cerita pasal husam kao cerita pasal tanah

JEFF HULU BERNAM
KEADILAN REFORM
ANTI PANdosta

September 19, 2016 at 7:03 PM

Islam versi PAN merangkumi:

a. Doa
b. Fitnah

Selain di atas akan dianggap oleh PAN sebagai telah menjual agama dan menipu Allah..

Sebab itu kini harbi pun amat dapat merasai bahawa islam versi PAN memang selari dan sesuai sangat dgn kefahaman harbi itu sendiri mengenai islam.. malah mungkin boleh mencapai sehingga ke tahap harbi sendiri pun merasakan bahawa mereka sudah pun menjadi islam; jika islam versi PAN inilah yg menjadi sandaran harbi..

Patutlah G18 amat marah pabila majoriti ahli PAS tak mahu langsung mengikuti jejak langkah mereka utk masuk PAN! Kerana PAN masih menyangka bahwa semua org perlu tunduk kpd harbi spt mereka! Yg lucunya PAN tak perasan pun bhw sebenarnya selama ini hanya PAN sahaja yg tergamak utk tunduk kpd harbi! kih kih kih..

Sebab tu dalam PAN boleh:

a. Membiarkan tonggang arak secara terang2an spt acara Octoberfest selagi mursyidul am PAN redha dan langsung tidak bersuara!

b. Perjuangkan hak2 pengamal LGBT asalkan PAN boleh meraih sebanyak mungkin akan sokongan bukan islam serta harbi!

c. Perjuangkan hak2 pengamal murtad kerana PAN sedar bahawa ianya adalah amat selari dgn perjuangan harbi yg dikasihinya!

d. Fitnah parti islam dgn melanggar sumpah bai'ah kerana katanya parti islam telah "mengkhianati" rakyat walaupun secara faktanya ialah G18 yg kecewa lantaran tewas dalam muktamar parti islam lalu menubuhkan PAN!

e. Fitnah para pewakaf dgn merampas harta wakaf mereka di mana org2 yg telah wakafkan harta kpd parti islam sejak dulu samada yg masih hidup atau yg telah mati dianggap "sudah pun tahu" bahawa G18 akan keluar parti islam lalu "diserahkan" hak wakaf tersebut kepada PAN!

f. Fitnah dgn membuat ramalan tok nenek mereka jika sipolan2 itu dan ini masih hidup adalah diyakini akan turut serta jadi ahli PAN!

g. Fitnah parti islam berUG dgn UMNO tapi jika PAN dgn parti harbi tidak mengapa!

h. Fitnah ada 10 org ADUN akan lompat parti tapi jika tak menjadi kenyataan PAN hanya perlu buat muka bodo!

i. Membentak seorang mufti kerana menyokong RUU 355 tapi jika harbi MENENTANG RUU 355 tak mengapa kerana ini yg PAN katakan rahmatal lil aalamiin!

j. Fitnah parti islam habis2an dgn hanya bersandarkan berita dari sumber asing SR. Al-maklumlah kini sumber tersebutlah yg kini diimani oleh PAN berbanding sumber dari alQuran yg terang2 perintah org2 beriman agar melaksanakan hukum Allah. Ini juga lantaran PAN amat takut (berbanding takut kpd Allah) jika nak laksanakan hukum Allah kerana pasti mendapat tentangan hebat dari golongan harbi yg dikasihi serta ditunduki mereka!

Sekian seadanya kehidupan terkini para sang pengkhianat!!

Anonymous
September 19, 2016 at 10:03 PM

MAT SABU KENA LEPASKAN JAWATAN KEPADA BADANG BARU AMAMAH YAKNI MR HUSAM. MAT SABU PUN TAK SEPOWER 10 ADUN MACAM HUSAM

Pergolakan Dalaman PAN Mula Berkocak, Mat Sabu Sedia Lepas Jawatan Presiden Kepada Husam
SEPTEMBER 17, 2016
AIDCNEWS

AIDCNews – 17/9/16 – Kemasukan Datuk Husam Musa ke dalam PAN membawa satu dimensi baharu dalam parti itu seumpama meletakkan dua ekor singa di atas sebuah kerusi.

Presiden PAN, Mohamad Sabu dalam kenyataan terbaharu berkata beliau bersedia melepaskan jawatan presiden parti yang disandangnya kepada Husam, tetapi ia perlu diputuskan oleh perwakilan dalam kongres parti

“Itu serah kepada mesyuarat agong kitalah, kongres agung, pemilihan setiap tahun ada.

“Bila masa pun boleh, saya bersedia; saya tak ada masalah untuk serahkan kepada sesiapa yang dipilih dalam perhimpunan penuh parti,” kata Mohamad yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu kepada Astro AWANI.

Isu jawatan kepada Husam mula diperkatakan sejak awal September lalu apabila PAN berjanji akan mengadakan mesyuarat untuk membuat keputusan tersebut.

Namun, sehingga kini tiada sebarang jawatan di peringkat nasional diberikan kepada Husam.

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger