Husam suka PUTAR BELIT dan manipulasi “ISU”


Sehari dua ini isu Husam nak tolong peruntuhkan kerajaan PAS Kelantan yang selama ini 22 tahun UMNO cuba tak berjaya menjadi topik perbincangan. Kebetulan pula saya agak sibuk tak sempat nak mmebuat ulasan.

Untuk muqadimmah saya suka nak memberitahu bahawa Husam Musa kalau dengar dia bercakap seolah-olah dia sahaja yang betul orang lain di Kelantan bodoh belaka. Apatah lagi ada pula penulis yang mengampu membodek menaikkan lagi 'hebat'nya Husam ini.

Misalnya Sayuti Omar dulu apa yang dia tak kata kepada Husam. Dulu dialah yang membocorkan maklumat Husam kahwin seorang lagi yang disembunyikan dipangsapuri. Tapi kini untuk nak berbaik semula dengan Husam, dia mula mengampu Husam.

Husam kalau dia bercakap baik kita siasat, kalau tak diperbodohkan sahaja sebab dia ni pandai main isu dan manuipulasi keadaan.

Saya berikan satu contoh mudah Husam pernah berkata dalam ceramahnya "Ambo g jumpo arwah dulu po dio ajok naik msk dlm rmh..seorg wakil rakyat..org sohor lg..g jumpo nyo sedia kerusi dpn tgga rmh jah..arwah ni tau kalih bare ni lipat dio.." (delek  Kelantan)

Cara dia merosakkan imej pemimpin PAS Kelantan dalam ceramahnya kononnnya dia melawat pempinan PAS Kelantan, pimpinan tak bawa masuk hanya letak kerusi di luar rumah. Dia kata Tok Guru Nik Aziz tak buat dia macam tu.

Orang yang dengar ceramah Husam pun marah dan akan berkata jahat pimpinan sekarang ni nak bergabung dengan UMNO. Makan dedak UMNO dan macam-macam lagi.

Mereka pun simpatilah Husam sebab mereka akan rasa Husamlah manusia paling sempurna di Kelantan. Parti PAN pun berkata kita dapat PERMATA.

Tapi kalau orang yang cerdik, termasuk ahli-ahli PAS Kelantan yang ada sekarang mereka tahu cerita itu nak sedap ceramah aje, nak cari simpati.

Saya tunjukkan gambar macam mana Tok Guru sambut Husam yang Husam kata bawa masuk dalam rumah.

SIAPA PEMBOHONG??

Orang bodoh aje akan makan dedak HUSAM MUSA.

Sebab itu bila Husam sebut tak ada pimpinan PAS melawat ketika dia sakit juga adalah pembohongan. Manusia bila dia mula berbohong dia akan berbohong, lihat macam pemimpin UMNO yang suka berbohong.



Share this article :
 

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger