Jangan berpimpin Peluk Terus Tak Apa!


Semalam Anwar Ibrahim menyatakan apa yang diperlukan sekarang ialah untuk Pakatan Harapan menyegerakan rundingan dengan Bersatu dan semua pihak yang lain yang sealiran serta memantapkan agenda reformasi dan dasar bersama.

Anwar Ibrahim mengharapkan pembangkang termasuk PAS bersepadu menjatuhkan UMNO dan BN.

Tapi malangnya hasrat Anwar nampaknya tak diindahkan oleh Pakatan Harapan. Cybertropper parti PAN dan PH lebih gemar menyerang PAS dengan isu yang remeh dan bodoh sehingga mereka tertinggal untuk menyerang musuh sebenar mereka iaitu UMNO.

Pengurusan Cybertrooper parti PAN dibawah ARIF gagal. Banyak duit dihabiskan membazir dengan tindakan bodoh mereka menyerang PAS dengan isu-isu yang sangat remeh. Apatah lagi fitnah kini sudah menjadi halal untuk puak PAN dan PH.

Gambar Tuan Ibrahim Tuan Man berpimpin tangan dengan Zahid Hamidi dijadikan seolah-olah itu adalah hujah UG antara PAS-UMNO.

Mereka gagal nak buktikan UG semenjak 2008 lagi. Dulu mereka jadikan UG sebagai alasan untuk menyerang kumpulan ulama dalam PAS. Tapi malangnya ahli-ahli PAS celik akal dan tahu apa sebenarnya berlaku maka muktamar beberapa tahun lalu ahli-ahli singkir mereka yang suka membuat fitnah dan tuduhan tak betul sesama pimpinan.

Kumpulan kecewa dan menubuhkan parti baru PAN. Tapi malangnya tak sabutan sekitar 6000 ahli PAS yang berpindah kepada parti PAN. Bos besar mereka, DAP kecewa dengan situasi ini dan kini DAP lebih rapat bersama BERSATU dan PAN terkial-kial.

Kenapa saya kata cybertropper PAN dan PH bodoh?
Mereka bukan sahaja bodoh tapi jahat. Ok. Saya nak sampaikan masej ini kepada Dr Hatta Mohd Ramli yang mana kita pernah berdua bersama dalam kereta, kerja-kerja PGS yang 'enta' buat dalam PAN adalah kerja jahat dan bodoh.

Pimpinan tangan perkara biasa dalam politik.


Adakah TGNA nak UG?



LGE nak UG?


Salahuddin Ayub nak UG juga rupanya.



Ini lagi hebat UG kelas "A".



JADILAH BUAT KERJA BODOH. TUMPULAH SASARAN KEPADA UMNO. HAYATI POLITIK MATANG DAN SEJAHTERA yang kini dibawa oleh PAS.



Share this article :
 

+ comments + 2 comments

Anonymous
March 20, 2017 at 11:46 PM

Kalau cerdik tak akan pilih Pan. Jgn membodohkan diri dgn memakan fitnah dr golongan yg kecewa sbb tak dapat jawatan dlm parti.

March 21, 2017 at 10:41 AM

Hj hassan, ambo tersangat setuju dhn tulisan2 tuan.... keep it up..

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger