Kalau Tak Fitnah Tak Dikatakan Parti PAN


Tiap-tiap hari bahan fitnah disebar di facebook dan media sosial lain seperti whatsapp dan telegram. Parti PAN melalui ARIF telah mengerakkan cybertroppernya untuk membuat persepsi buruk kepada PAS dan kepimpinan PAS.

Cybertropper parti PAN pula dibantu satu kumpulan yang dinamakan Jebonesta untuk memburukkan keadaan dimana fitnah ini disebarkan seolah-olah benar.






Mereka ini tidak lari dengan bekas Ketua Saraf PAS dulu Dr Hatta Ramli.

Sebahagian geng Jebonesta bersama Hatta Ramli
Fitnah terbaru mereka sebar ialah PAS pecat Mat Sabu, Husam dan Salahudin sama dengan UMNO pecat Muhyiddin dan Mukhriz.

Walaupun kita nampak perkara ini 'bodoh' mana ada pecat Mat Sabu dan Salahuddin. Malah Salahuddin di tawar jawatan AJK Pusat. Tapi bagi mereka yang 'bodoh' perkara ini boleh mengubah persepsi. Sebab itu kita tak hairan jika kita berjuah dengan puak PAN mereka akan berhujah bodoh kerana mereka telah di'perbodoh'kan oleh cybertopper mereka.

Paling hairan, di bulan Ramadan orang menambah amalan baik untuk persiapan akhirat tetapi malangnya puak parti PAN membuat persiapan FITNAH. Adakah mereka tahu dosa dan pahala?


Share this article :
 

+ comments + 3 comments

1Crony
June 28, 2016 at 6:29 AM

Laaa......fitnah apanya kalau PAS pecat Husam Musa sama dengan situasi Muhyideen dan Mukriz (tidak dipanggil bela diri). Tak pernah pun ditulis Mat Sabu dan Salahuddin Ayob dipecat dari PAS - kamu yang kaki fitnah sebenarnya. Sudahlah Hassan Omar...kamu ni nak jadi cybertrooper dan blogger PAS tapi mabuk juga macam Almarangi. Jebonista tu bukan ahli Amanah lah weh... semua yang tak kena dalam politik di Malaya ni mereka akan bantai. Ingat Pakkaramu sahaja yang mabuk, ada sekor lagi lebih2 bodoh tapi sibuk nak menulis. Bodoh punya blogger, kalau tak sebab ada pautan dengan Mountdweller88, takhingin aku nak jengok page bodoh kamu ni.

June 28, 2016 at 6:44 AM

Maki tak guna tunjukkan bukti. Satu lagi baca tulisan jangan emosi. Jebonesta tak dikatakan ahli PAN dalam artikel itu. Bantu PAN itu pun tak faham.

Emosi bukan perkara baik.

Anonymous
July 9, 2016 at 7:09 PM

Boddo si 1crony ni...baca artikel dgn kepala lutut, tu psl komen merapu ntah hapa2...
Jebonista tu cybertrooper amno...wahh PAN dh berUG dgn amno rupanya ye utk serang PAS...

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger