Bukti Jelas Parti PAN Hanya Khadam


Ketua Parlimen DAP yang juga Ahli Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang telah berjaya membawa Tun Dr Mahathir Mohamad kembali semula ke Parlimen selepas bekas Perdana Menteri itu meletakkan jawatan pada tahun 2003. Hampir 13 tahun!


Lebih 30 orang anggota parlimen pembangkang dilihat hadir mesyuarat yang dianjurkan di bangunan sementara di parlimen tersebut.

Ramai penganalis mengulas pertemuan ini adalah pertemuan pembangkang di mana TS Muhyiddin mewakili BERSATU, Wang Azizah mewakili PKR, Lim Guan Eng mewakili DAP dan Shafie Afdal dengan parti Sabah.

Seperti biasa PAS tidak bersama dalam pertemuan ini. Tapi timbul persoalan di sini mana wakil untuk parti PAN??


Takkan PAN pun tak nak hadir? Atau hadir tetapi tidak diberikan tempat sebagai pemimpin kerana PAN NI PARTI KHADAM mana boleh duduk dihadapan. Takkan tak ada seorang wakil pun?

Saya telah menulis di sini "PAN Tersempit Untuk Survival Politik Malaysia" PAN mengikut banyak pendapat menjadi 'masalah' kepada pembangkang untuk menjatukan BN. Kewujudan PAN yang tidak mempunyai hala tuju jelas juga boleh membawa padah kepada Pakatan Pembangkang.

Tak hairan Pakatan Pembangkang memadang sebelah mata kepada parti PAN.

Ada juga 'joke' mengatakan DAP ada 2 wakil iaitu "Lim Anak Beranak", jadi Lim Kit Siang sudai memadai mewakili parti PAN lagi pun PAN kan KHADAM DAP, PEMAKAN DEDAK DAP!!


Yang menariknya kucing kurap PAS yang tiba-tiba bila ada sidang media akan berada di hadapan, dicelah, ditepi untuk 'masuk dalam gambar'. Dia ni kerjanya mengekori TS Muhyiddin. Mungkin menaruh harapan bila TS Muhyiddin jadi PM dia boleh dapat jawatan Menteri!

Gambar selalu tak bohong...
Jangan biar gambar berbicara!


Share this article :
 

+ comments + 3 comments

Anonymous
November 10, 2016 at 8:04 AM

Masyaallah tuan...walaupun sy penyokong dan pengundi PAS, tapi sy baca semua berita mengenai lain2 parti samada pembanfkang dan bn...harap tulisan anda lebih berfakta dan jangan butakan mata anda bila menulis...jgn memalukan parti islam bila anda menulis begini seperti tidak melihat pada gambar...atau anda sengaja mensensasikan dgn tujuan mencipta fitnah....parti pas bukan begini caranya....adakah anda penyokong parti pas atau penulis yg diupah oleh bn....

November 13, 2016 at 2:52 PM

PAN sekadar barua DAP.PAN tak bcakap hal Islam sebab tidak digemari tuannya DAP.Redha DAp tu penting,sebab mereka semua bijak pandai

Anonymous
November 13, 2016 at 3:00 PM

Berpolitik ikut otak sahaja tanpa bimbingan hidayah Allah, tidak akan kemana. PAN rasa sangat cerdik dan terkagum melihat Putrajaya.
Perang Uhud di zaman Rasulullah s.a.w. banyak memberi pengajaran bagi orang yang mahu berfikir

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger