Husam Musa Mimpi Jumpa Tok Guru Nik Aziz 15 Kali!



Saya pernah membaca artikel Subky Latif 5 Mei 2015 tentang beliau bermimpi jumpa Tok Guru Nik Aziz. Dalam artikel berkenaan beliau ada menyebut "Saya tidak menziarahinya pada hari kematiannya dan saya belum menziarahi pusaranya. Itulah pertemuan pertama saya di alam roh dengannya."

Sampai hari ini saya belum mendengar atau membaca mana-mana individu yang bermimpi bertemu dengan Tok Guru Nik Abdul Aziz termasuk daripada kaum keluarganya yang terdekat.

Sehinggalah saya mendengar ceramah Husam Musa yang mendakwa bahawa dirinya telah bermimpi berjumpa dengan Tok Guru Nik Abdul Aziz sebanyak 15 Kali.

15 kali, bukan sekali dua ini menunjukkan begitu sekali dahsyat kasihnya Almarhum Tok Guru kepada Husam Musa seolah-olah Almarhum lebih kasih dan sayangkan beliau daripada isteri dan anak beranak, kaum keluarga dan kerabat terdekat.

Kesian kepada isteri Tok Guru Nik Abdul Aziz... tak pun bermimpi suaminya! Lagi kesian Nik Abdul anak Tok Guru Nik Aziz musuh ketat Husam Musa, Jangankan bermimpi Ayahnya, bayang Tok Guru Nik Aziz pun tak.... Betulkan ahli PAN dan IKRAM??

Tapi bercakap pasal mimpi ni. Kita tak boleh menolak mengatakan tak betul. Husam Musa menipu kerana mimpi sebenar boleh jadi belaka.

Kalau Husam Musa berceramah dan mengatakan 20 kali dia telah bermimpi menjadi Menteri Besar Kelantan dan Kelantan mewah dengan kekayaan kerana hasil minyak sehingga orang miskin tidak ada lagi dan terpaksa rakyat Kelantan pergi ke negeri-negeri lain untuk bersedekah pun aku percaya.

Pasal mimpi... kan semuanya boleh jadi dalam mimpi??

Timbul persoalan kenapa banyak sangat Husam Musa dijumpai Tok Guru dalam mimpinya. Kenapa perlu Tok Guru Nik Aziz jumpa dia ni banyak kali? Ini perlu juga analisis.

Aku terfikir, dia ni (Husamlah) ada ba'iah talak dengan isteri dihadapan Tok Guru. Tapi dia tak tunai sumpah dia dengan Allah semasa dihadapan Tok Guru. Jadi Tok Guru datang nasihat supaya dia ikut cakap Tok Guru jangan khianat perjuangan Islam.

Husam jenis degil.

Datang sekali dia tak dengar.. datang lagi tak endah juga.

Jadi dah 15 kali Tok Guru datang dalam mimpinya dia masih degil. Kalau sekali dia ikut Tok Guru tak perlu datang lagi. Macam orang minta hutang, jika datang sekali terus bayar tak perlu datang. Kalau 15 kali datang masih tak bayar. Agaknya mimpi ke-16 nanti Tok Guru datang ikat dia dan kerat 18, buang dalam sungai Kelantan.

Mimpi kan boleh jadi!

Anda jangan hairan sekarang ini Husam Musa sedang 'mimpikan' ahli-ahli PAN di Kelantan bahawa jika PAN bertanding dia boleh tewaskan PAS dan UMNO bukan menjadi tongkat UMNO untuk jatuhkan PAS.

Saya juga berpendapat bahawa ahli-ahli PAN di'mimpi'kan dengan pelbagai andaian yang sedap mata memandang dan telinga mendengar oleh pimpinan-pimpinan yang tewas dan kecewa dalam pemilihan.

Ikuti video ceramah Husam Musa pasal mimpi.



Kita dengar apa pula kata Tok Guru Nik Aziz pasal mimpi




Share this article :
 

+ comments + 2 comments

Anonymous
November 15, 2016 at 7:40 PM

Hebat ni ada kuasa 10.Semua org salah,dia yg bijak.Bila TGNA tk lantik dia jd MB,barulah Kelantan jd bmasalah.Kalu rasa hebat,jgn bsandar kpd nama Tok guru.Isteri n anak2 tok guru tetap setia dgn PAs

Anonymous
December 6, 2016 at 9:41 PM

Org lain mimpi jumpa tgna 50 kali pun tak bising.

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger