TV3 dan Parti PAN Sama-sama 3¼


Dua hari lepas saya minum dengan puak-puak PAN/IKRAM. Perbualan kami sekitar BERSIH 5. Marah betul puak-puak PAN/IKRAM ini kepada TV3 kerana menyiarkan BERSIH 5 sangat hambar tiada sambutan.

Kata mereka wartawan TV3 bodoh tak tahu nak mengira. mereka mengecam sikap TV3 kerana SELALU membawa berita bohong.

Saya mencelah, ketika TV3 mengatakan bahawa Abdul Hadi Awang menyokong GST. Awak semua PERCAYA dan tidak mengecam TV3.

Ketika TV3 menyiarkan berita kononnya Presiden PAS kata BERSIH 5 hanya merugikan rakyat, awaknya semua PERCAYA dan kutuk Presiden PAS.

Awak sebenarnya SAMA-SAMA 3¼ dengan TV3 kaki pembohong dan PEMBELIT. Suka sebar fitnah.

Marah betul PAN/IKRAM kepada aku malam itu. Sehingga aku terpaksa bayar sendiri, biasanya tak sempat aku nak bayar puak PAN/IKRAM ni akan hulur dulu berebut nak buat pahala!



Share this article :
 

+ comments + 5 comments

November 22, 2016 at 11:20 AM

hahaahha....kantoi PAN Imayam

November 22, 2016 at 5:12 PM

Ada ke Pres nafikan?. Lagipun ada rakaan audio visual

Anonymous
November 22, 2016 at 5:36 PM

Atan 3-1/4

November 23, 2016 at 12:01 AM

Bohong

Anonymous
November 28, 2016 at 11:38 PM

Alahai dah tau perangai Pan. Tengoklah ketuanya...pernah buat kerenah dgn isteri org suatu masa dulu. Nak percaya org mcm tu? Malang la...

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger