Jangan Biar Gambar Berbicara



Ayuh kita keluar dari kegelapan rasis dan fikiran agama dogmatik yang sempit kepada cahaya kemanusiaan dan agama yang Rahmatan Lil Alamin. Kepada penganut agama Hindu "Deepavali Valtagal" dari saya sekeluarga dan dari Parti Amanah Negara (AMANAH) kata Mujahid Yusof Rawa ULAMA BESAR Parti PAN.


Mujahid pegang tangan wanita Hindu dan memeluknya bagi menunjukkan parti PAN adalah parti Islam Leberal. Isterinya di sebelah.

Kita kena bersangka baik.

1. Mungkin wanita itu isteri kedua Dr Mujahid jadi tak kisah di pegang tangan dan peluk.
2. Mungkin juga emak saudaranya, sebelah Hajah Kamariah Abdullah yang baru meninggal.
3. Mungkin juga Mujahid pakai sarung tangan yang sangat nipis sehingga tidak dapat difokus oleh kamera.
4. Mungkin juga gambar ini adalah 'superimpose' untuk mengkhianati Dr Mujahid yang suci murni.


Ada pepatah Cina mengatakan ikan kalau busuk bermula daripada kepala. Kalau kepala tidak dapat membezakan halal dan haram, maka yang lain pun turut sama akan menjadi busuk sampai ke usus.


Bila pimpinan parti PAN ni keluar ajer daripada PAS maka dia dah rasa bebas nak lakukan apa sahaja yang bertentang dengan Islam.


Patutlah Mejar Zaidi dalam surat terbukanya kepada Presiden PAN antara lain menyebut bahawa ulama dalam parti PAN sekadar tukang baca doa, saling tak beza dengan UMNO.

Berbalik dengan gambar di atas, kalau nak mesra dengan Hindu pun janganlah sampai mencarikkan amalan Islam, apa salahnya minta isteri aje berpeluk.


Share this article :
 

+ comments + 1 comments

Anonymous
November 14, 2016 at 7:54 PM

Puak PAN yang rasa serba cerdik dan pandai. Tak bercakap dah bab Islam sebab nak jaga hati Abg Besar,DAP.Payah hidup kalau rasa semua lebai tak cerdik nak jadi pemimpin, dia jah baguih.

Post a Comment

Blog Archive

 
Copyright © 2011. Hassan Omar - All Rights Reserved

Distributed By Free Blogger Templates | Lyrics | Songs.pk | Download Ringtones | HD Wallpapers For Mobile

Proudly powered by Blogger